Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

australie

• www.schijfbmx.nl

hey…….

¤ÿ¤Á¤§¤¡ ¤©¤© ¤§µÿ ¤Ð¤§°¼ÿÿ¼² ¤ÿ¤Á¤µ ¸é¤µ¤¡¹ÿ¤Á¤§…

¤Á¤¿ ¤ÿ¤ÿ¤¡¤·¤§ ¤·¤±¤µ ¤ÿ¤§¤µ ¤§°í ¤¸¤±±ÿ ¤Á¤ÿ ¤ÿ¤§¤·¤§±â¹¶ . ¤·¤±¤¤ ¤ÿ¤ÿ¤ÿ¤Á ÿФÿ¤¡ ¤ÿ¤ÿ¤ÿ¤ÿ¤Á¤§ ¤ÿ¤±¤±¤¡ ¤ÿ¤Á¤§¤¡ ¤Á¤¤ ¤ÿ¤§¤µ ¤¿¤ÿ¤ÿ¤·…¤Á¤ÿ ¾ÿÁÿ ¤ÿ¤ÿ¤·¤§¤¡

¤¾O¤µµÿ ¤¾¤§¤¡¼­¹« ¤·¤§ ¤ÿ¤±¹« ¤¤ÿÿ¤Á¤ÿ·ù¤ÿ¤¼.¤Ï

• www.schijfbmx.nl

Volgens mij ging hier ff wat mis we zitten hier dan ook in een een of ander achteraf chinees internet cafetje dus dan krijg je dat soort gein…

maar we zitten hier nu in perth en het regent en het is ongeveer 18 graden dus wat minder dan bij jullie.

we hebben gisteren de pre world gefietst op de wk baan en het is hoet verlopen met de nederlanders….

na zaterdag 2 manches gefietst te hebben moesten we zondag direct beginnen met de derde manch…en de finales….

details volgen op www.schijfbmx.nl

Groeten ….schijfbmx….

• Gertie Hobelman

Voor de thuisblijvers.

Check: http://www.bmxaustralia.com.au/

Vervolgens “worlds 2003”

En de rest wijst voor zich.

• gertjanslovergirl

valt niet mee he, om te typen? ik wilde alleen nog een keer zeggen dat ik je mis, en dat ik hoop dat ewoud gescoord heeft bij dat meisje, anders blijft ie natuurlijk om kusjes vragen….. (tja, als je er eenmaal eentje hebt gehad….) nou. take care, geen ruzie maken met grote abo's en hard trappen op de fiets!!! xxxx Robin