Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Meer NK's volgend jaar

• Sharon

Heey allemaal!

Zouden er niet meer NK's kunnen komen volgend jaar?

In Engeland bijvoorbeeld hebben ze 9 kampioenschappen!!!!

Misschien eerder beginnen met het seizoen en dan langer tot de EK doorgaan en dan weer eerder beginnen met de wedstrijen na de WK??

Groetjes en xxxxxxxxxxxies Sharon

• Bami

Een paar onderwerpen geleden spraken we over 1 nk. Maar ik ben ook een voorstander van meer nk's

• Bo Kleinhesselink

we moeten zien net zoals de fransen het kampioenschap na de zomervakantie te starten en de hele winter door rijden en dan zijn we net voor de NK klaar met deze voor rondes. lijkt mij een goed idee. een stuk of 6 voor rondes

• Wim Dijk

Helemaal mee eens, in de winter is er veel te weinig te doen voor de Nederlandse fietscrossers.

Een serie voorrondes moet dan eigenlijk gewoon door lopen in de winter, dan zijn de Nederlandse bmx-ers ook veel beter voorbereid op het nieuwe (Europesche )

wedstrijd seizoen.

de Eindronde van het NK zou dan voor de EK en WK moeten plaatsvinden(als selectie wedstrijd).

Sharon, meer NK's vindt ik niet een goed idee, naar sportmedia toe is het volgens mij veel duidelijker om 1 eindronde te houden.

• Bert

In de Wieler Revue Nationaal van 10 juli staat op pagina 21 wat de (vage) plannen zijn voor 2004.

Er komt 1 NK.

Selectie vindt plaats in voorrondes (meerdere NK's) maar de invulling daarvan wordt nog verder uitgewerkt door een werkgroep met vertegenwoordigers uit de drie afdelingen en de KNWU.

Heb je vragen of ideeen ga dan bij de commissieleden te rade.

Ik denk dat er wel iets goeds uit kan komen.

• Paul Sloesen

De hele winter door??? Nemen we de sneeuwschuivers mee naar de baan, handig.

In Frankrijk hebben ze iets beter weer daarvoor, da's in ons land zowat niet mogelijk. Tenzij er banen zoals de oude van Doetinchem komen, dan kan het wel, qua ondergrond.

• Robin

Sharon sharon sharon tog…..

wrom nog meer n.k.'s???

ben je soms gekkie??

dan ben ik straks nog meer weg van huis

of is het omdat jij nog meer weg wilt??

maar het is wel een goe onderwerp hoor:P:P

maszle

Robin

• Sharon

Kunnen er niet meer indoors gemaakt worden in Nederland, dan kunnen we de hele winter wedstrijden blijven houden?

Of dan kunnen we eerder beginnen met wedstrijden op indoor banen door heel het land?

Als er genoeg sponsors zijn en de KNWU meedoet kunnen zij er mischien wel iets leuks van maken….bijv: 4 NK indoor wedstrijden voor de eerste paar maanden in het jaar??

Het is maar een idee hoor.

Groetjes xxxxxxxxxxxxjes Sharon

• femke

hoe zit dat eigenlijk met bmx action gaat dat nog door of????

• Wim Dijk

de indoorbaan heeft niet voldoende belangstellende deelnemers en gaat dus niet door.