Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

BMX vereniging America

• Govert

Hoi,

9+10 Augustus gaan we waterjumpen op onze nieuwe lokatie in America (Limburg). Tevens kan er dan op ons nieuwe BMX circuit gefietst worden op dezelfde lokatie. Iedereen die wil komen waterjumpen, fietsen en/of kijken is van harte welkom. Er is een beperkte ruimte voor overnachting met caravan of tent. Graag van te voren even laten weten. Lokatie staat in America zelf aangegeven.

Hopelijk tot ziens,

Govert.

• Roland G

Zijn er foto's te bezichtigen op het internet van de nieuwe BMX baan ?

• Govert

Nee, helaas nog geen foto's, Roland. Kom gewoon kijken en fietsen. Dan weet je meer dan alleen van foto's.

• Roland G

Govert, ik denk dat er meer mensen zijn die graag de baan willen zien voordat ze 200 km gaan rijden.

• Jake #23

He Govert,

Ik denk dat we zaterdag wel met een paar man komen waterjumpen. Hoe laat gaat het beginnen?

Moeten we trouwens een eigen fiets mee nemen?

Groeten,

Robert Jacobs

• Govert

Roland, sorry dat we nog geen foto's van de baan hebben. We hebben een starthek, heuvels (voor groot en klein), kombochten , water voor een waterjump en muziek. Als je je daar als BMX-er niet kunt vermaken weet ik 't ook niet meer. Wat moet ik er anders nog van zeggen?

Robert, s' middags jumpen we in ieder geval, maar je mag komen wanneer je wilt.(no rules) We hebben minstens 2 waterjump fietsen voor het geval je bang bent dat je goeie fiets gaat roesten. Hopelijk tot ziens.

Govert.

• Jansen

En hoe was het?

• Niels

vet !

• Jake

Hee Govert,

Wilde je even laten weten dat het een gezellige middag was.

Leuk initiatief en ik hoop op een vervolg met een nog grotere opkomst.

Haie,

Robert

• Govert

Ik hoop dat iedereen ‘t naar z’n zin heeft gehad. Als iemand nog tips heeft, laat ‘t ons weten zodat ’t volgend jaar misschien nog leuker wordt. We houden trouwens elke maandagavond een trainings session. Iedereen die eens op onze baan wil komen fietsen is welkom.

Hartelijk dank voor jullie komst en hopelijk tot ziens.

Govert.