Het KNWU Bulletin bevat vrijwel GEEN informatie over de fietscross. Is hier iets aan te doen ?
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsOf proberen met de de wielerrevue een afspraak te maken dat er 2 of 4 pagina's elke uitgave gereserveerd worden voor BMX. Dit betekend wel dat er dus ook voor die pagina's kopij aangeleverd moet worden. Dus moeten zich daar mensen voor opgeven die dat willen doen. Hoe makkelijker je het de redactie maakt des te eerder zullen ze daarmee instemmen. LET OP! Het is niet eenvoudig elke 14 dagen die pagina's te vullen. In het begin is iedereen nog fanatiek en lukt het wel maar dat moet volgehouden worden.
Ik maak op dit moment de foto's voor de Wielerrevue en wil best een balletje opgoeien voor het bovenstaande maar alleen als er mensen zijn die zich er ook daadwerkelijk voor in willen zetten en regelmatig met copij komen.
Groeten,
Alexander
Volgens mij is het inderdaad alleen een kwestie van aanleveren. Volgens mij is info over fietscross best welkom bij de wieler revue. Ik zou zeggen: probeer het eens… Stuur een intressant stuk over bijv. de eerstvolgende wedstrijd en wacht af of het geplaatst word. Is dat niet het geval dan kun je altijd nog een andere aktie op poten zetten.
Groetjes, Meta
Ik loop al tijden met het idee om zelf een bmx info op te zetten want de informatie komt toch van de rijders, maar ik kan het niet alleen ervaring heb ik wel heb namelijk in een drukkerij gewerkt maar sponsoren zijn welkom en natuurlijk een bijdrage voor een lidmaatschap net zoals de bmx info dus zijn er mensen die willen helpen dan kunnen we de rijders op de hoogte houden.
Ik bedoel dus fotografen en mensen die stukjes maken misschien kunnen we dan zelf wat opzetten ik zit in het bestuur van de afdeling noor-oost dus dicht bij het vuur wat betrefd informatie
Laat het maar weten
Trijntje Agues
agues@home.nl
Ik begrijp er behoefte een soort van eigen blad. Ik ben echter van mening dat het makkelijker is dit te doen via de Wielerrevue (een aantal eigen pagina's, in de veronderstelling dat dat lukt) dan een eigen blad. Kijk naar de BMX info, die bestond op een gegeven moment nog maar uit een handvol pagina's waarvan de meeste gevuld waren met advertenties. Dit geeft weer hoe moeilijk het is om regelmatig copij te krijgen.
Waneer je het via de Wielerrevue doet is de hele technische kant (het drukken, de opmaak en het versturen) al geregeld. Er is dan ook de mogelijkheid pagina's in kleur te drukken. Vergeet niet dat de oplage van een eigen blad waarschijnlijk te klein is om te drukken, dit zal digitaal geprint moeten worden dat maakt kleur onbetaalbaar.
Een ander voordeel van de Wielerrevue is dat de sport onder de aandacht komt van een breder publiek.
Als op een gegeven moment blijkt dat het goed loopt en er regelmatig copij binnenkomt kun je altijd nog bekijken of het mogelijk is een eigen blad op te zetten.
Tot op heden viel het wel mee - in de Wieler revue stond altijd wel een artikel m.b.t. BMX. Het valt mij echter wel zwaar tegen dat het laatste nummer NIETS vermeld over de EK in Vallet. 3 Chef d'equipes, die toegang hebben tot alle uitslagen, mogen toch wel geacht worden een artikel te publiceren? Aan het aantal perskaarten kan het ook niet hebben gelegen….
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?