Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Website EC Bratislava

• Paul Sloesen

Hallo

Weet iemand nog het adres van de website van de Europa Cup in Bratislava?? Ben mn wielerrevue namelijk een beetje kwijt en wilde eens gaan kijken wat we kunnen verwachten in Slowakije.

Alvast bedankt, Paul

• Hans van Wijk

Paul, probeer het hier eens

http://www.bmx-raca.sk/efc2003/

groet

Hans

• Karel

Wat te verwachten ?

BIER, heel veel BIER

• Ilona Brink

Hahahaha Paul die heel veel bier kan verwachten tijdens een weekendje fietscross??? Heeft ie niet zulke goeie ervaringen mee!!! ;-)) Sorry Paul, kon ut niet laten!!! :-)

Kus

• Rob Waaijenberg

vrouwen…….

• Paul Sloesen

Hans, je bent geweldig, dat adres zocht ik

• Paul Sloesen

Zo kom je er maar achter hoe goed je vriendin je kent………. Het was WIJN Ilona, hele lekkere Italiaanse witte WIJN. En van die rare Tsjechische likeur, maar dat kun je beter aan Nico van Dartel vragen.

Valt me toch wel tegen hoor, ik dacht dat je me wel beter zou kennen ondertussen, zucht……….

Trouwens: Die wedstrijd in Bratislava is in het dorpje Rada of zo, en dat weekend is daar een wijnfestival!!!!!!!!! :) Wordt weer heel gezellig dus, nu alleen nog Slowaaks leren ;)

De groeten, Paul

• Ilona Brink

Tja sorry Paul!!! Je weet dat ik geen verstand heb van drank he ;-) ennuh ik ken Nico van Dartel niet dus die moet je me dan maar is ff een keer voorstellen, kan die me ff alles vertellen over Tjechische likeur! En dat ik niet weet of het bier of wijn was is vrij logisch toch, kwas dr niet bij!!!!

Liefs Ilona

• Remon Brink

Na denemarken ken jij nico!!

• Nico van Dartel

Ik vertrek maandag al. Kwestie van de omgeving te verkennen :o)

Naar Bratislave ga ik ook zeker. Die mensen daar hebben ons speciaal uitgenodigd na die gezellige avond in Italië vorig jaar.

Maar zolang ze niet met dat gore spul afkomen is het goed. En ook niet dat spul dat Paul te drinken kreeg :oP