Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

start hek

• arjan Kolvoort

Beste mensen,

Wij zijn als vereniging(F.C.V. Wycross) opzoek naar een plan om een goed hek met voice box en cilinder de maken. We hebben al een hoop hekken gezien waar de piepjes niet gelijk lopen met het licht en dat soort dingen, dus het liefst een origineel plan van de NBL of ABA of een die uit ervaring goed blijkt.

Ik hoop spoedig iets van verschillende mensen te horen.

Grrz

Arjan Kolvoort

• Hans van Wijk

Arjan,

Ik heb een GateControl systeem gebouwd op basis van industriele Siemens bouwsteen (LOGO!) met een universeel soundbordje uit de USA met daarin het officiele NBL geluid.

Het systeem draait al op enkele plaatsen (Baarn, Veldhoven, Massenhoven, Tiel etc.)

In combinatie met een snelle cylinder zoals van Gijsberts heb je een prima oplossing.

Stuur me je mail adres en ik stuur je alle informatie, zoals schema's en software gratis toe.

Hans van Wijk

• Hans van Wijk

Arjan,

Op de site van Gijsberts staan alle bouwtekeningen van de NBL.

Kijk op http://home.student.utwente.nl/g.gijsberts/

Trouwens Jan Hereijgers in Tiel is ook bezig met een snelle cylinder.

Vraag hem maar eens tijdens de vakantie wedstrijd

Groet

Hans

• Bert

Zoetermeer heeft ook interesse omdat wij volgend jaar een geheel nieuwe locatie gaan inrichten.

• Jan Hereijgers

principe is simpel, en je hebt het systeem kunnen zien in Vallet (als het werkte).

Overigens heb ik ook alle tekeningen (via Jan Gijsberts) van het starthek zelf, zoals het ook door de NBL wordt gebruikt. Met een paar aanpassingen is hiervan een sterk en eenvoudig hek te maken.

groeten,

Jan

• Bo Kleinhesselink

ik vind dat bestand van; TrackBuilding veel intressanter. die zou elke club moeten hebben. lees maar eens goed door en dan zie je gewoon hoe een baan gebouwd moet worden