Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

laatste n.k met engelsen erbij????

• moeder bmx-er

ik heb een vraag wie weet of het zeker is dat de engelsen delaatste nk komen. want eigenlijk valt ervoor hun niks te behalen maar voor sommige is er veel te verliezen namelijk nk kampioen of niet. want als er iemand al zijn punten nog nodig heeft om te winnen en een van die engelsen zit bij diegene ingedeeld en je weet dat die engelsen harder als jouw gaat hoef je eigenlijk niet meer te starten. ik vind het niet erg als ze meedoen maar dan het hele seizoen en niet de laatste nk

• Webmaster bicyclemotocross

helemaal mee eens

• femke

het kan voor sommige wel plekken kosten….

maar hebben ze het hele jaar al niet gezecht dat ze zouden komen????? en dan komen ze nog nietmoeder bmx-er schreef:

• Paul Sloesen

Je hebt toch ook Denen en Belgen die maar 1 of 2 wedstrijden mee rijden??? Of Nederlanders die dat doen, of die dfoor een blessure er pas 1 hebben kunnen rijden en dan de laatste weer meedoen???

Als je voor de titel gaat, dan moet je van iedereen kunnen winnen, anders verdien je het niet, is mijn mening.

En de Engelsen zouden het hele jaar al meerijden, werd gezegd eind 2002. Net als wat Oostblokrijders en misschien wat Fransen. Dus: dat zal toch wel niet doorgaan, en mocht het wel zo zijn, dan dus echt niet in iedere klasse.

• remon brink

Hallo,

Mensen zeur toch niet altijd zo wees blij dat de competitie in nederland sterker wordt door deelnemers van buiten nederland zo groot is de sport niet bij ons dus daar is niets mis mee. En ze halen punten voor iedereen weg niet alleen voor jou kind. Voor de NK maakt dat dus niets uit want ze doen toch niet mee in het eindklassement en als je dicht bij elkaar staat moet je gewoon zorgen dat je voor je concurrent bent en je niet druk maken om de engelsman

Remon

• henk de groot

Tip:

Als de engelsen meedoen, haal ze dan links in, dat verwachten ze niet.

• Angelique

Beste mensen,

Het is voor mij nieuw dat er engelsen mee gaan rijden. Maar ik heb een vraag. De Belgen rijden al met ons mee, maar hoe zit dat als een belg 1st wordt, een Ned 2 en nog een Ned 3, hoeveel eindigd die 3e dan? Ik weet dat Nederlander nummer 2 wel gewoon kampioen wordt, maar schuift iedereen dan op?

Ik vind het trouwens wel vreemd dat een aantal landen zo maar mee mogen rijden. En dan gaat het me niet om het feit dat ze punten wegpikken, maar om het feit dat het een Nederlands Kampioenschap is. Ze hebben toch zeker wel eigen competities?!!!

En eh.. Paul, als je voor de titel gaat van Nederlands Kampioen, moet je van de Nederlanders kunnen winnen en niet van de rest van de wereld, maar daar ben jij het vast niet mee eens.

Groeten Angelique

• Paul Sloesen

Angelique,

Ten eerste: het is een open Nederlands kampioenschap, daarom doe er dus buitenlanders mee, die in ons land sterkere competitie zoeken.

Ten tweede: jij hebt gelijk, als je van alle Nederlanders de snelste bent, dan wordt je kampioen. Kijk maar naar Wissink in 2002 die nederlands kampioen werd, maar 2e was in de stand achter Rasmussen.

De groeten, Paul

• Paulus

Weten jullie niets anders, wat een gezeik is erg goed voor de toekomst van het nederlandse BMX

• moeder bmx-er

hoezo wat een gezeik . bij dat kind van mijn zijn maar twee start hekken en ze hebben alle twee al hun punten nodig dus als hij bij de een zit wordt de andere kampioen en als hij bij de andere zit wordt de andere kampioen . want als hij bij degene zit die later van die andere nederlander wint is toch degene nederlands kampioen waar hij niet bij inzat. en ik vindt het niet erg als die engelse het hele jaar meedoen het komt inderdaad alleen de fietscross ten goede alleen niet de l

laatste wedstrijd waar alle punten nog van belang zijn

vriendelijke groeten