Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

25 jaar BMX, nog 4mnd!!!!!!!!!!

• hans zweverink

25 jaar bmx dit jaar.

Dat is toch wel een meilpaal niet. En als cadootje Olympisch in 2008.

Maar merken we er verder nog iets van. Zijn er al plannen gemaakt om dit heuchelijke feit te vieren, of laten we het gewoon aan ons voorbij lopen.

Wat vinden wij als BMX,ers ervan, en wat vinden de oud bmx,ers ervan die af en toe toch stiekkum op deze site kijken.

Of wordt het herdacht tijdens de old school dag in Dessel, want er is gelukkig toch nog iemand uit de oude doos aktief op dat gebied.

Nou, we zien het plan wel langs komen op de site.

gegroet allen

Hans Z

• femke

persoonlijk vind ik … dat we het niet zoww voor bij mogen laten gaan….

• Danny

27 september 2003 in Dessel is the place to be. Hier wordt inderdaad het 25 jarig bestaan gevierd met diverse OS rijders uit Engeland , Duitsland, België en andere landen. Gerrit Does heeft het weer mogelijk gemaakt, evenals vorig jaar.

Dit jaar zal zeker super worden, wedstrijden, mensen ontmoeten die je normaal alleen via email kent. Zeer mooie bmx bikes zien uit de jaren 80. Check Andreas uit Duitsland maar daar in Dessel, zijn collectie is oogstrelend!!

Kijk even op de site van Gerrit, www.univofbmx.com en schrijf je in.

groetjes,

Danny,

bmxrider sinds 1980

• Hans Zweverink

Nou gisteravond gehoord dat er een klein feestje wordt gehouden in Dronten ergens

Het komt geloof ik ook nog op Zeplin heb ik begrepen

Het zal 27 september worden gehouden, dus als je zin hebt.

Misschien kan iemand anders meere vertellen.

Wel is er ook old scool in Dessel, lijkt me meer een feestje voor 25 jaar BMX!!!!

• lars

wat is dat in Dronten en waar is het ongeveer??

• niels

bij kampen geloof ik

• willy

Staat wel in de laatste wieler revue.

• lars

okee, Niels ik bedoelde eigenlijk waar IN Dronten want ik weet wel waar het is 10 min van mijn huis

groetjes Lars