Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

dames cruiserklasse

• Jake #23

Maak bijv een niet te lang enquete formulier, maar wel to the point waarmee je naar de KNWU kunt stappen. Verspreid deze nog in Schijndel onder de rijders. (niet alleen de dames maar ook de heren!)

Laat hierop een e-mail adres invullen, waarna je een ieder ook op de hoogte brengt van wat de bevindingen zijn uit de enquete en dat je nog eventueel een uitgebreidere

vragenlist na kunt sturen.

Op deze manier bereik je een grotere groep rijders dan hier op het forum.

Angelique, de dames worden serieuzer genomen door menig mannelijke rijder dan soms doet voorkomen. (ik weet het, dit klinkt wat vunzig, maar zo bedoel ik het ook ;-) )

• bobo

sorry maar de cruisers 40+ is een klasse op zichzelf die hebben geen 20" nodig.

• Jake #23

Yo Bo,

Was ook meer om een voorbeeldje te schetsen. Ik weet ook wel dat de 40+ geen

20" hoeft te rijden. Maar daar gaat het juist om. Als er nu een dames klasse

cruiser komt zullen die dames waarschijnlijk verplicht 2 klasses moeten fietsen

en niet mogen kiezen om alleen een cruiserlicentie (die dan goedkoper is dan

een Elite licentie) aan te schaffen.

Snappie…

mzzl

Jake

• Suzanne Jacobs

Het “officiële” verzoek heb ik inmiddels ingedient bij de KNWU, dit in verband met de tijdsdruk > het liefst zie ik die klasse namelijk komend seizoen al van de grond komen. Ik wil bij deze nog ff iedereen bedanken die zo enthousiast hebben gereageerd. De brief kon ik mede uit naam sturen van zo'n 9 andere meiden, waardoor de brief wel serieus moet worden genomen. Verdere ontwikkelingen zal ik hier op het forum melden.

gr,

Suzanne