Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Robert gefeliciteerd

• elco

Ik zat net de uitslag te lezen van de supercross in woodward met een mooie overwinning van Robert.

Robert vertel eens meer hoe het je is vergaan met de vele regen die er is gevallen en je overwinning.

groeten elco

• Hans van Wijk

Op

www.bmxmania.com/video1.htm

staat een video van de spannende finale

Uiterst scherp gereden van de Wilde!!!

• femke

ligt het aan mij … of is het een rare opnamen.. lijkt of ze heel langzaam gaan.. neem aan dat het niet zoww is… maar het ziet er allemaal zoww traag uit

• Hans van Wijk

Ik zie Robert echt realtime voorbij komen.

Heb je de juiste versie van QuickTime?

En natuurlijk wel een redelijk snel systeem?

Je kunt de film ook gewoon downloaden (rechtermuisknop) en dan vanaf je hardeschijf afspelen!

Succes

• bmx_grover

Zo dat ziet er zeker strak uit, die prokop zat nog even dicht in de buurt anders.

Lekker baantje trouwens, eens wat anders dan nijverdal (sorry).

• femke

ik heb nu de nieuwste versie… dat ging beter….

bedankt!!!!!

en zker een mooi baantje!!!!

• elco

Ziet er zeker goed uit en er is weer veel veranderd sinds dat ik daar ben geweest.

Volgens mij springt bijna iedereen te ver bij de eerst bult of lijkt dat maar zo.

Al met al een hele gave baan en ik weet zeker dat ik de finish niet zou halen misschien net de eerste bocht maar dan komt de rem er toch echt aan tepas, want de bulten zijn zo groot daar denk je niet eens over na om te gaan springen.

• bmx_grover

Dat kan ik persoonlijk heel moeilijk zien, maar ik zie wel dat er een paar zijn die de laatste en een na laatste bult voor de eerste bocht niet halen…

• MaxDamage

http://uci.ch/english/bmx/supercross/2003/index.htm

Hier nog een link met foto's van de baan. Om de finish te halen moet je gewoon over een weg heen jumpen. :-) Echt bizar. Foto staat ergens onderin.

• femke

dat ziet er echt wel gaaf uit