sorry dat ik niks van mij heb laten horen. mijn laptop was kapot. hij is nu weer gemaakt.
het was een lang weekend. Isabel (storm) heeft aardig wat regen laten vallen. de baan is van klei, dus het droogde ook niet snel op. de dagen dat wij niet konden rijden hebben de meesten de tijd door gebracht in een overdekt skatepark. ik ben zelf geen park rijder dus ik heb ook niet veel gefietst. het was wel leuk om naar anderen te kijken. er zijn wat mensen die een backflip hebben geleerd. na 3 dagen niks doen was ik wel erg loom. en toen het tijd werd om te rijden toen moesten we ook heel snel de baan onder de knie krijgen. ik had wel een voordeel, dat ik het grootste deel van de baan al kende, dus had ik niet veel tijd nodig. het vermoeiende was dat wij elke keer de bult op moesten lopen. de wagens konden niet de berg op. het was ook bijna afgelast, maar het is uiteindelijk toch doorgegaan. ik was wel helemaal kapot aan het eind van de dag. het was maar goed dat ze mij niet op doping hebben getest. ik had 5 red bulls op. ze werkten eigenlijk niet echt. ik had nog steeds slaap tijdens het fietsen.
het ging er nog wel even hard tegen aan in de eerste bocht. paul lang had mij bijna te pakken. hij probeerde mij later nog te passeren, maar hij ging gewoon te hard en vloog uit de bocht.
ik was weer blij dat ik weer thuis was.
Robert