Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

NK schijndel

• hans zweverink

Er gaan berichten rond dat de wedstrijd eerder gaat beginnen dan anders en de trainingen ook.

Alles zou een uur eerder zijn ivm de huldiging na afloop

dus trainen 8.00 uur tot 10.00 uur

inschrijven van 8.00 uur tot 9.00 uur

aanvang wedstrijd 10.30 uur

Is er iemand in fietscross nederland met enigzinds beslissend en verantwoordelijk gezag of dit daad werkelijk zo is, of dat weer in het geruchten circuit terecht is gekomen omdat het 2 jaar geleden in Valkenswaard ook zo was.

Er is niets in ons officiele wielerrevu geplaatst, dus om veel elende op de wedstrijd dag te voorkoemen denk ik dat er vanuit de KNWU alsnog reactie moet worden ondernomen, anders komen we weer om kwart voor tien aan en kunnen we niet meer inschrijven en trainen.

met vriendelijke groeten Hans Zweverink

( de man die altijd zit te zeuren!!)

• rodney

je moet de website van zoetermeer openen dan staat daar een officieel bericht van de knwu dat het een uur eerder begint vanwege de prijsuitrijking

• Jolanda

Hoi Hans,

Het geruchten circuit heeft het bij het juiste eind: ze beginnen een uur eerder met alles vanwege de prijsuitreiking aan het einde van de dag.

De tijden zoals je ze noemt kloppen, dus op zondag inschrijven tot 9.00 uur en trainen van 8.00 uur tot 10.00 uur. Op zaterdag is er op de normale tijden training. dus van 14.00 uur tot 17.00 uur en van 19.00 tot 20.00 uur. Ik heb deze informatie uit het wedstrijd draaiboek.

Kamperen kan vanaf vrijdag 10 oktober 17.00 uur. Kosten: 7,50 per eenheid.

groetjes Jolanda

• Bert

Ik heb het bericht ontvangen van de afdelingsvoorzitter.

Die heeft het ontvangen van Henk van Beusekom (KNWU)

Die heeft het ontvangen van Paul Sloesen.

Bazuin het rond naar alle NK rijders!!!

• Paul Sloesen

Sorry Bert, maar ik weet van niks, noppes en nog minder. Behalve dat het 1 uur eerder begint, maar da's dankzij Jolanda.

Aub de juiste namen graag, anders worden juridische stappen ondernomen wegens laster :)

• Arriën Grevink, secr. Afd West

Onderstaan bericht komt rechtstreeks van Henk van Beusekom, die het weer ontvangen heeft van Henk Sloesen (niet van Paul Sloesen dus), officiëler kan het blijkbaar niet (via de Wieler Revue bijvoorbeeld ?) en ook via deze weg (prikbord) dan maar doorgave van dit bericht:

—–Oorspronkelijk bericht—–

From: Henk van Beusekom

To: KNWU_Fietscross , KNWU_Fietscrossafdvz

Subject: FW: BMX NK.

Date: Fri, 3 Oct 2003 10:03:36 +0200

Hier een mededeling van Henk Sloesen inzake het laatste NK Fietscross op 12 oktober.

Vandaag weinig gelegenheid om e.e.a. in gang te zetten vandaar dat ik zijn bericht integraal doorstuur aan jullie zodat ook jullie alvast actie kunnen ondernemen.

Met vriendelijke groet,

Koninklijke Nederlandsche Wielren Unie (KNWU)

Henk van Beusekom

Coördinator Evenementen

@: Henk@knwu.nl

voor meer info: www.knwu.nl (AG: waar dat dan moet staan weet ik ook niet…)

—–Oorspronkelijk bericht—–

Van: Sloesen, Henk

Verzonden: vrijdag 3 oktober 2003 9:46

Aan: ‘henk@knwu.nl’

Onderwerp: BMX NK6.

Beste Henk.

In wielerbulletin heb ik geen aankondiging van bovenstaande NK gezien. Ik hoop dat dit geen trend wordt want NK5 was ook niet vermeld.

NK6 ondergaat een belangrijke wijziging omdat na het verrijden van deze wedstrijd de prijzen worden uitgedeeld.

Wijziging: Op zondag is de trainingstijd en de wedstrijdaanvang een uur vervroegd. Dus;

trainen van 08:00 tot 10:00 uur.

aanvang wedstrijd om 10:30 uur.

Dit is niet bij de verenigingen bekend en aldus aan jou het verzoek om naar de BMX-verengingen een mailing hieromtrent te laten uitgaan.

Alvast bedankt hiervoor.

Met vriendelijke groet, Henk Sloesen.

—–Eind oorspronkelijke berichten—–

Hoop dat dit voldoende informatie oplevert op deze manier,

tot Schijndel en groeten,

Arriën Grevink, secretaris Afd. West

zie ook: www.bmxwest.nl