Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Big race Schijndel

• bmx-er

Wij Hebben gisteren naar onze mening een perfecte N.K. georganiseerd in Schijndel.Het bestuur heeft goede reacties gehad over de snelle en goed lopende baan, wij hebben hierbij ook laten zien dat we klaar zijn voor een nog groter evenement. Wij zien jullie dan ook graag terug volgend jaar.

• hans zweverink

Zeker de complimenten. Het lag er gelikt bij. Kunnen er weer een boel een voorbeeld aannemen.

Dus al die onzin praat vooraf aan zo'n wedstrijd lijkt dan ook nergens op.

Het kan natuurlijk wel motiverend werken voor de groep om het toch eens te laten zien.

Mijn race was belabeerd en kon dus al vlot naar huis, wel ff de finales bekeken en toen naar huis, want bij de eerste 16 zitten in zo.n sterk terug kerend oud bmx er klasse zat er toch echt niet in

Ik hoop dat de huldiging een beetje verlopen is en we zullen het wel horen

maar nogmaals de complimenten aan de baanbouwers

groeten Hans Z

• michel

ja alles was perfect….TOT de prijsuitreiking dan….

dat was egt niet normaal wat daar allemaal aan de hand was ik weet het nie maar het duurde in ieder geval LANG.

groete

• Alex

Ja helaas duurde het te lang voor het mooie, maar goed aldoende leert men.

Waarom beginnen ze niet gewoon bij de kinderen in plaats van de grote jongens, de kinderen willen toch zo graag hun beker in ontvangst nemen!!!

Wat voor een hoop ook helaas een domper werd, zij werden met een herinnering afgedaan, ook al hadden ze alle wedstrijden gereden.

Was het niet leuker voor die kinderen geweest als ze ook een beker kregen???

Daar fietsen toch een hoop van deze kinderen voor.

Dan maar voor de grote rijders een iets kleinere beker, dan heeft iedereen toch zijn verdiende prijs?

Of kwam dat omdat nu alle kampioenen een trui kregen, wat ik hun van harte gun hoor.

Denk ik denk dat menig ouder hier wel wat over te zeggen heeft helaas.

Hopen dat de K.N.W.U. hier ook weer van op steekt.

• Jacqueline

Ben het helemaal met Alex eens.Naar ik hoorde waren er 12 protesten ,dus denk ik dat dat de reden is waarom het allemaal zo lang duurde.Ik denk dat ze er zeker wel wat van geleerd hebben.Je kunt niet van zenuwachtige kids verwachten dat ze zeker anderhalf uur in het parcfume moeten wachten voordat ze hun prijs krijgen.

Er werdt omgeroepen dat de ouders in de tent moesten blijven en dat de kinderen buiten moesten wachten.Na een kwartiertje ben ik maar eens buiten gaan kijken

De meppartijen waren niet van de lucht,zonder helm crossen op de baan,er moet zeker nieuw gras gezaaid worden,en er zullen ook wat reparatiekosten aan zitten te komen.Ik ben dus ook niet meer naar binnen gegaan,aangezien er geen enkel toezicht was op de kinderen.Jammer,deze afsluiting van zo'n fantastische dag.

• femke

doe bij die ander half uur maar nog eens 2 uur op… maar ik denk dat niet aan de organisatie van de club lag…. voor de rest de baan was echt top!!!

• bobo

ik moet wel klagen over het belachelijke lage prijzengeld. heb je 6 wedstrijden gereden en een heel jaar voor getrained om als je 5e wordt maar 40 euro te beuren….. en de eerste 3 krijgen een medaille en NIKS. wordt ik echt blijer van

• bobo

het lag niet aan de organisatie hoor dat ligt aan de knwu en het prijzenregelement ofzo

• femke

ik vond het prijzen geld ook behoorlijk laag… waar komt dat geld vandaan dan?

• bobo

van ons