Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Big race Schijndel

• een bmx-ende criticus

Sorry, maar ik moet toch enkele zeer serieuze negatieve kritieken geven;

Ten eerste, je laat anderen zoiets zeggen, niet uit jezelf zeggen dat je het zo goed zou hebben gedaan.

Ten tweede, de baan –> de eerste 2 bulten waren veel te klein voor zo'n hoge startheuvel. De eerste helft van de baan was ronduit saai te noemen. De rest, na de afdaling was leuk, maar alles wel erg klein. De eerste bocht was veel te krap en het beton van de landing veel te glad.

En dan de organisatie: ik wil niet ingaan op alle gebeurtenissen die van te voren hebben plaatsgevonden, maar er is een hoop fout gegaan. Verder waren de medewerkers voor het meerendeel mensen van buitenaf, zowel baan als jury.

En welk groter evenement willen jullie dan organiseren? Een EK-ronde???? Tja, als jullie dat zelf vinden, vraag zo'n wedstrijd dan maar aan. Ik weet zeker dat een groot deel van crossend Nederland hier anders over zal denken.

Succes met het niet naast de schoenen gaan lopen…

• Remon

Nou mensen laten we niet te kritisch worden daar wordt de bmx wereld in Nederland ook niet sterker van. Zoek eens naar de positieve dingen van evenementen ook al moet je zoiets misschien niet van jezelf vinden.

De baan lag er fantastisch bij in schijndel erg mooi om te zien. En zeker een superbaan voor de leeftijd van 10 tot 12. Voor de Elite was hij snel en goed te doen. Op het viaduct een bult erbij zouden de rijders denk ik welkom vinden om het beentempo te onderbreken maar voor het publiek was het een mooie baan om te zien dat weet ik zeker.

De organisatie van de wedstrijd liep zoals wij als rijders konden zien goed. MIsschien gingen er dingen fout maar die waren niet waar te nemen voor de gewone rijders. De prijsuitreiking moet misschien iets sneller dat is een punt voor volgend jaar.

Maar toch de mensen van schijndel allemaal bedankt en hopelijk tot een van de volgende jaren.

Remon

• Bo Kleinhesselink, bobo

die eerste 2 bulten waren misschien wel te klein maar ze waren wel goed te nemen, je moet er gewoon lang op oefenen.

Eerste boacht te smal en glad? nee hoor degene die er vielen sprongen te ver, landen scheef of sprongen uit de bult op het platte. helemaal niks mis met die bocht.

je hebt maar over 1 ding gelijk dat is dat de bulten ietje klein zijn, maar zeik ze dan niet af maar geen hun iedeeen of sterker nog, maak een tekening over hoe jij dat stuk zou willen hebben en e-mail het naar het bestuur.

de wedstrijd verliep goed, zat een goed tempo in, en een perfecte geluids installatie, de beste tot nu toe.

sorry maar als je je moet verschuilen achter een andere naam ben je echt zielig!

bobo

• Bo Kleinhesselink, bobo

geen = geef *