Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

foto's Brabants Kampioenschap

• Tony

Op de site van FCV Geldermalsen vind je ook foto's van het verreden Brabants Kampioenschap jl zaterdag 18 oktober. Tevens staan hier na elke provinciale wedstrijd als eerste de uitslagen van de PROMOTIE KLASSE op www.fcvgeldermalsen.nl

• bmx_grover

Mag je wel liegen Tony? Ik kan me herrineren dat de laatste 2 kampioenschappen er een andere website als eerste was met de promotie uitslagen en tussen standen.

Toevallig om dat deze rijder een blesseure heeft had hij de uitslagen zaterdag nog niet ontvangen, maar anders was ook jij dan niet als eerste geweest!

• Paul Sloesen

He Michel, wat is er eigenlijk met je aan de hand, dus waar ben je geblesseerd. En we waren nog bij elkaar ingedeeld in de manches…. snif, snif

De groeten, Paul

• bmx_grover

Ik ben in winschoten gebleseerd, heb met knie verdraaid, en toen een spiertje gescheurd, bij me knie. dus paar weken rustig aan doen.

Ik kan nu al weer redelijk lopen, dus is aan de beterende hand.

Wel jammer dat ik daar niet heb kunnen fietsen, ik kwam steeds beter in vorm.

Volgend jaar beter dus!

• bmx_grover

Even tussen haakjes, heeft iemand ook de uitslagen van het kampioenschap, top 3 (of 6) per klasse? Je kunt ze mailen naar michelATbmxandmorePUNTcom

Alvast bedankt!

• Tony

Kijk een op de NFF site wordt als het goed is gelijk bijgewerkt

• Tony

Ja hoor ik mag liegen, maar om niet gelijk op elkaar te gaan zeiken Op het laatste moment was de site van Geldermalsen het snelste met de uitslagen omdat ze verder nergens meer opstonden OOk niet bij jou want die site was de afgelopen jaren een beetje in het niets opgegaan. Ben blij dat er weer een site bij CQ terug is.

Tony

• AVV

F.C.V. Geldermalsen is zeker wel iedere wedstrijd het snelt met de foto's en de uitslagen.

Of dit nu een regio of een kampioenschap is.

Niks dan lof over deze site

• bmx_grover

Mijn site is sinds augustus dit jaar weer up to date!

En even over de NFF site, die wordt niet echt regelmatig bijgehouden.

• bmx_grover

En als iemand een verslagje of een korte impressie wil maken voor mij, dat zou heel welkom zijn!