Op de site van FCV Geldermalsen vind je ook foto's van het verreden Brabants Kampioenschap jl zaterdag 18 oktober. Tevens staan hier na elke provinciale wedstrijd als eerste de uitslagen van de PROMOTIE KLASSE op www.fcvgeldermalsen.nl
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsMag je wel liegen Tony? Ik kan me herrineren dat de laatste 2 kampioenschappen er een andere website als eerste was met de promotie uitslagen en tussen standen.
Toevallig om dat deze rijder een blesseure heeft had hij de uitslagen zaterdag nog niet ontvangen, maar anders was ook jij dan niet als eerste geweest!
Ja hoor ik mag liegen, maar om niet gelijk op elkaar te gaan zeiken Op het laatste moment was de site van Geldermalsen het snelste met de uitslagen omdat ze verder nergens meer opstonden OOk niet bij jou want die site was de afgelopen jaren een beetje in het niets opgegaan. Ben blij dat er weer een site bij CQ terug is.
Tony
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?