Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

2 vragen over de licentie-wizard van de KNWU

• Paul Sloesen

Ik heb net mijn licentiekeuze doorgegeven via de website van de KNWu, maar heb daar 2 vragen over:

1. bij het onderdeel over de Wieler Revue Nationaal waren er maar 2 opties: of er was iemand op jouw adres die de WRN krijgt en dan kun je vrijstelling aanvragen, of je kan korting krijgen. Betekent dit dat je per sé een abonnement moet hebben op de WRN? En dat je dus verplicht moet betalen?

2. Bij het onderdeel wat betreft de medische keuringen kon je alleen de optie aanvinken dat je je beschikbaar stelt voor een medische keuring (of iets dergelijks). M.a.w.: je bent volgens de wizard verplicht om een medische keuring te ondergaan. Klopt dit? Zo ja, dan doe ik het voor ?10,-, aanvragen aub doormailen….

Is er iemand die een antwoord kan geven op deze vragen?

De groeten, Paul Sloesen

• patrick

paul ik hoop dat je hier wat aan hebt dit is rechtstreeks van de knwu site gehaald

Voor 2004 geldt voor alle licentiehouders een generaal pardon voor het invullen van een medische checklist. Vanaf 2005 is ieder A- enB-licentiehouder vanaf 17 jaar, die al een basiskeuring heeft gehad, verplicht een medische checklist in te vullen voordat een nieuwe licentie wordt verstrekt. Dit zal automatisch geschieden via de knop “Licenties 2005”. Voor meer informatie zie Wieler Revue Nationaal nummer 20

• patrick

heb ook een mail gestuurd naar de knwu met deze vraag. En daarbij gevraagd of ze dit op het forum willen plaatsen. effe afwachten.

• Paul Sloesen

Bedankt.

En weet nog iemand het antwoord op de vraag over de WRN?

• Bert

Wel geldt dat iedereen van 17 jaar en ouder die een A of B licentie aanvraagt voor 2004 een Medische Basiskeuring moet laten uitvoeren bij een door de KNWU aangewezen instantie (lijst is te vinden op de site van de KNWU onder Downloads).

• henry

nou paul ik heb een paar bevestigingen gehad met daarin een korting voor het niet ontvangen van de wrn. dus volgens mij als je nee invult wordt je contributie naar de knwu goedkoper. je kunt dit natuurlijk ook bij jou clubsecretariaat navragen want die krijgt een mail over het geen jij besteld.

• Koots

Beste Paul,

Bij heel veel licenties zit de Wielerrevue Nationaal er standaard in, Juegd en C licentiehouders uitgezonderd geloof ik. De twee keuzes die jij dus krijgt zijn gebasseerd op het invullen van jouw licentievoorkeur. Kies je voor een Elite licentie krijg je dus automatisch dit scherm voor je met de twee keuzes. Jij kunt dus kiezen om maar 1 WRN op het huisadres te krijgen indien er al iemand anders bij jou in huis is die de WRN ook al ontvangt. Je krijgt dan 12 euro korting op je licentie. De andere keuze die je kunt maken inzake de Wielerrevue heeft te maken met een eventueel abonnement op de “grote” wielerrevue. Als je dus naast je licetnie ook een abonnement op de Wielerrevue hebt. dan wordt dit doorgegeven aande uitgeverij van de Wielerrevue en krijg je korting op dat abonnement.

• Paul Sloesen

Bedankt