Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

DAMES CRUISER KLASSE !!!!

• Suzanne Jacobs

Ik heb zojuist een per mail van de KNWU te horen gekregen dat de dames cruiser klasse er volgende jaar komt, tenminste als er voldoende aanmeldingen zijn!!!!!

Hoe je je hiervoor kunt aanmelden is mij nog niet helemaal duidelijk. Deze vraag heb ik dan ook aan de KNWU gesteld. Ik kom hier dus nog ff op terug. Je zou in ieder geval zelf bij je licentie-aanvraag kunnen vermelden dat je graag wil gaan cruiseren.

groetjes,

Suzanne Jacobs

• Bas

He Suzanne

Van harte Gefeliciteerd.

Dat heb je toch maar mooi voor elkaar gekregen.

Laat het nieuwe seizoen dus maar beginnen.

kijk ook eens op www.bmx.startkabel.nl

• Koots

Als je voor je nieuwe licentie inlogt op www.knwu.nl/evenementen, kun je na het intoetsen van je toegangscode en wachtwoord (als je niet weet hoe die voor jou zijn kun je onder dat vakje lezen hoe deze zijn samengesteld) vervolgens een aantal bladzijden doorlopen waardoor je nieuwe licentieaanvraag geheel automatisch wordt verwerkt.

Op één van die pagina's wordt gevraagd aan welke takken/disciplines van sport je volgend jaar wilt deelnemen, daar wordt ook gevraagd of je 20“ en/of 24” wilt gaan rijden. Vervolgens is het voor het Uniebureau enkel een kwestie van kruisjes tellen en kunnen jullie volgend jaar starten in de Cruiser Women klasse.

Het is wel belagnrijk dat je internet explorer 6.0 op je PC hebt staan omdat anders het programma vastloopt.

Suuces