Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Regio oost-noordoost NFF: Open Klasse

• Ilona

Hey Mensen,

Is ff kijken hoeveel NFFers hier nog op het forum aanwezig zijn!

Wat vinden jullie van de open klasse in de regio Oost/Noord-oost? De meiden worden daar bij de jongens van 1 jaar jonger ingedeeld. Ik ben nu 19 wat inhoudt dat ik dus bij de jongens 17+ in fiets. Ikzelf vind dit op zich niet zo'n probleem maar ik weet eigenlijk van te voren al dat ik de finale niet zal halen en das natuurlijk wel jammer… neemt een stukje spanning weg.

Er is wel eens gesproken om ook bij de open klasse een speciale meidenklasse te maken, maar dat houdt dan weer in dat je in de regiowedstrijd en met de open klasse tegen dezelfde mensen rijdt.

Maar wat vinden de andere meiden van de indeling zoals die nu is? En als je het geen goede indeling vindt wat zou jij dan voorstellen?? En hoe hebben ze dit geregeld in andere regio's?

Kben benieuwd!!

Groetjes Ilona

• femke

ik vind het zelf helemaal niet erg om bij de 17 + te rijden je leert er alleen maar van en vooral bij de regio.. de concurentie is daar helemaal niet groot … duss een openklasse maakt het juist leuk… ik ben der ook niet tegen om een extra meiden klasse te doen.. maar wat je dan krijgt is dat je manche's rijd want niet iedereen rijd Open klasse