hoi,
Weet iemand al uislagen van Denemarken ??
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsIk weet er van zaterdag wel een paar.
Junior men
1e Bart Mol
2e Jordy Aguist
Bisseling in gevecht met Dubois helaas ten val gekomen.
Elite Women
1e Willy Kanis
Rebecca ook in de finale maar weet niet meer zeker wat ze was. ik dacht 4e.
Elite Men
1e Hendrik Baltersen
2e Arno Kanis
3e Harm van Brussel
Jurg Meijer en Remon Brink (5e en 6e???)
Men 19+
1e DJ de Wilde
2e Bobob Westerop
3e Jeroen Neus
Men 17+
1e Rick vd Dickenberg
Cruiser 40+
1e Arie vd Dickenberg
Het was een hele gezellige wedstrijd en een leuke baan en een super startbult/hek voor een indoor. Op de rechte stukken was geen zand neergelegt om de snelheid erin te kunnen houden. Het zand was namelijk nog redelijk vochtig waardoor het zoog en dus afremde. De bochten waren goed aangelegt, alleen dus vrij traag.
De bulten sloten omdat er dus geen zand op de rechte stukken lag, niet goed aan met de ondergrond en de oplopen waren ook nog eens aangesmeerd met cement. Daarom zat er overal, onderin een drempeltje. Maar de hele layout van de baan was goed, alleen lag er een killer 1e bult. Een stepdown waarvan de oploop echt gruwelijk stijl was.
Petje af voor de organisatie. Ik vind dat ze een mooie wedstrijd hebben georganiseerd. Jammer dat we in Nederland, waar meer licentie houders en clubs zijn, niet meer dit soort wedstrijden kunnen organiseren. Gezien het aantal inschrijvingen denk ik dat het animo er toch zeker voor is.
groeten,
Jake
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?