Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Denemarken

• niels

hoi,

Weet iemand al uislagen van Denemarken ??

• Jake #23

Ik weet er van zaterdag wel een paar.

Junior men

1e Bart Mol

2e Jordy Aguist

Bisseling in gevecht met Dubois helaas ten val gekomen.

Elite Women

1e Willy Kanis

Rebecca ook in de finale maar weet niet meer zeker wat ze was. ik dacht 4e.

Elite Men

1e Hendrik Baltersen

2e Arno Kanis

3e Harm van Brussel

Jurg Meijer en Remon Brink (5e en 6e???)

Men 19+

1e DJ de Wilde

2e Bobob Westerop

3e Jeroen Neus

Men 17+

1e Rick vd Dickenberg

Cruiser 40+

1e Arie vd Dickenberg

Het was een hele gezellige wedstrijd en een leuke baan en een super startbult/hek voor een indoor. Op de rechte stukken was geen zand neergelegt om de snelheid erin te kunnen houden. Het zand was namelijk nog redelijk vochtig waardoor het zoog en dus afremde. De bochten waren goed aangelegt, alleen dus vrij traag.

De bulten sloten omdat er dus geen zand op de rechte stukken lag, niet goed aan met de ondergrond en de oplopen waren ook nog eens aangesmeerd met cement. Daarom zat er overal, onderin een drempeltje. Maar de hele layout van de baan was goed, alleen lag er een killer 1e bult. Een stepdown waarvan de oploop echt gruwelijk stijl was.

Petje af voor de organisatie. Ik vind dat ze een mooie wedstrijd hebben georganiseerd. Jammer dat we in Nederland, waar meer licentie houders en clubs zijn, niet meer dit soort wedstrijden kunnen organiseren. Gezien het aantal inschrijvingen denk ik dat het animo er toch zeker voor is.

groeten,

Jake

• Frank

Niels,

Er is een website van deze wedstrijd: www.danishindoor.dk

net waren er nog geen resultaten en foto's maar deze zullen snel volgen!

Volgend jaar staat hij weer op de kalender voor 22-24 okt. zorg dat je erbij bent!

groeten,

Frank

• Trijntje Agues

Ik ben met de uitslag bezig ik zou ze vandaag krijgen even geduld nog als ik ze heb staan ze op

Http://uitslagen.kwc-kampen.nl

Trijntje Agues

Jake #23 de naam is Agues en geen Aguist

• Jake #23

Sorry, my mistake. Wist het niet precies, maar het klinkt ongeveer hetzelfde. ;-)

iig. een goede prestatie.