Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Bmx Site?

• rv2dindustry

Hey,

ik zit met een vraag en weetnie op welke andere site ik zoiets moet zeggen dus dan maar hier.

Mijn vraag:

Zijn er nog goeden Nederlandse bmx Community's waar veel gepraat wordt over bmx-en enzo..? en dan bedoel ik een heele interactive site met veel leden enzo..

Als dit er niet is, ben ik van plan zo een bmx community te starten..

Maar ik moet weten of er wel vraag naar is.. anders is het zonde van het geld wat erin wordt gestoken!

Dus laat je stem weten en plaats je reactie, of mail naar richard@rv2dindustry.nl!

Mzls

Richard

• Bo Kleinhesselink, bobo

als je wilt kun je die bij mij bouwen www.bmx-action.com ik heb hem er op het moment af liggen omdat ik bezig ben met een nieuw ontwerp

• rv2dindustry

Auteur: Bo Kleinhesselink, bobo (—.upc-f.chello.nl)

Datum: 12-11-2003 00:54

als je wilt kun je die bij mij bouwen www.bmx-action.com ik heb hem er op het moment af liggen omdat ik bezig ben met een nieuw ontwerp

Hey,

als je me toevoeg op msn dan kennen we erover praten.

mijn adres:

richard@rv2dindustry.nl

• bmx_grover

Denk niet dat het veel zin heeft, meenste bmx'ers komen hier al als vast plek.

En anders is er ook nog een forum op www.bmxandmore.com

• rv2dindustry

ja.. das waar..

maar ik wil een site maken met alles over bmx,

bijv dat iedereene die lid is artikelen kan toevoegen over je bmx setup-en enzo..

bijv. hoe je banden moet wisselen weetkveel wat allemaal… dat is dan aan de leden..

• Jeroen Peters

eej goed voorbeeld man van dat banden verwisselen, hoe de @!#$ moet dat eigenlijk.

maaar als je weer een forum wil starten dan denk ik dat dat weinig zin heeft, het enige bmx forum waar veel gereageerd wordt is deze

• rv2dindustry

neej kijk, ik wil een complete site starten,

leden kunnen zich aanmelden, net zoiest als bijv.

(hopelijk geen spam) http://www.brommerforum.nl

dat je tekoop ken zetten, vraagen voor tekoop, fora, artiekelen base, nieuws enz. en leden helpen het op te zetten, dus wordt heel erg interactief..

leden krijgen profielen, daar kennen ze dan bijv. foto's van hun bmx op zetten enzo..

• bmx_grover

Zoiets is dus ook op www.bmxandmore.com. Je kunt artikkelen lezen en daar commentaar op geven. Staat op dit moment nog niet echt veel op maar daar wordt hard aan gewerkt.

• rv2dindustry

indeed, zoiets maar dan beter:P ik had al een layout bedacht.. moet natuurlijk wat veranderen, jullie mogen ff zeggen of het wat is:

http://www.rv2dindustry.nl/bmx/1.gifbmx_grover schreef:

• rv2dindustry

sorry bovnenste bericht ging beetje verkeerd:S

www.rv2dindustry.nl/bmx/1.gif