Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

vrouwenfietscross

• Sam J

Hallo,

Stelling > Nu de bmx sport de olympische status heeft ligt de dempel naar de televisie een stuk lager. Om deze drempen nog een stuk te verlagen zal de sport aantrekkelijker gemaakt moeten worden voor de media. Hoe? Als eerste het vrouwenfietscross afschaffen…dit is toch geen reclame voor de sport! En dan willen ze er nog een cruiserklasse bij gaan rijden ook. Duren de dagen nog langer…nog langer op je kont zitten, wachten op een race waarbij de wielen aan de grond geplakt zijn en de dames keurig achter elkaar aan rijden. In menig rit van de boys van zeven jaar en jonger zit meer spanning. Als de dames zonodig een theekransje willen houden, hoeven ze dit niet in het parc-fermee te doen maar kunnen ze ook gewoon langs de baan gaan staan…kijken wat echt fietscrossen is. Afschaffen dus dat vrouwenfietscross! Ben je het eens/oneens met deze stelling, laat wat van je horen! Groeten Sam J.

• Jake #23

Nou nou. Als je een stelling wilt poneren, kan het ook wat minder lomp.

Zelf vind ik het op nationaal niveau jammer dat het bij een aantal meiden wat aan lef schort. Maar er zijn er ook enkele waar ik toch best respect voor heb, hoe ze met de sport bezig zijn, de tijd die ze besteden en de risicos die genomen worden.

Ik weet niet of je in Vallet bent geweest, maar ik moet zeggen dat de dames cruisers een aangename en spannende klasse was om naar te kijken.

De eerste dubbele van 2,5x8 meter was niet misselijk en die namen ze toch maar ff met de wielen los. Ik had hem jou graag zien nemen.

Bovendien is de dames klasse in 2008 ook een Olympisch nummer!!! Dus waarom juist niet meer focus voor de dames om naar een hoger internationaal niveau te stijgen en er dan met een vol nederlands podium te staan?

Juist de cruiser classe, geeft nu ook de kans voor hen om meerder keren te rijden in nederland met een wedstrijd en zo dus het wedstrijd ritme op te bouwen.

Media aantrekken is en blijft gewoon een kwestie van blijven lobbieen en pushen, denk ik?!?

Het maakt niet uit of je daarvoor klasses gaat wegstrepen. Het is toch niet Live, dus kan naderhand geedit worden, hoe we maar willen. Toch?

succes met je pool.

Jake

• Suzanne Jacobs

Als je zin hebt in een heftige discussie, dan zou je toch eerst een stelling moeten poneren waar je ook serieus op in kan gaan.

• femke

Potje rijden dan tegen de elite dames…???

wat een stelling!!! :S:@

• Ilona

Noemen jullie dit nog een stelling?? Ik zat zwaar te twijfelen of ik hier wel eens op moest reageren maar ik kon het niet laten!!

Ik ben erg benieuwd wie je bent en ik wil je graag zien rijden.. want jij moet wel errug goed zijn!!! :S

Iedereen moet toch doen wat hij/zij (en in dit geval vooral zij) leuk vindt en als dit nou bmxen is wie ben jij dan om te zeggen dat ze dat maar niet moeten doen!! Ennuh als het je niet aan staat dan kijk je toch lekker de andere kant op als de damesklasses verreden worden :P

Net alsof de jongensklasses altijd zo bijzonder interessant zijn!!!!!

Ilona

• Rob

Op usenet zeggen we dan: Don't feed the trolls.

Oftewel niet op reageren!

• Paul Vakkers

Al jaren zijn het de vrouwen die het op internationaal het maar steeds weer doen voor NEDERLAND.

Als jou kennis over de BMX sport goed is wist je dat al Sam.J

• bmx_grover

Wat een belachlijke stelling, ik weet zeker dat er genoeg vrouwen in de BMX sport zijn die jou makkelijk kunnen verslaan.

• femke

zulke andwoorden kan je verwachten he!!!

ben je zelf ook een fietscrosser dan ???

zo jah dan moet je wel heel veel lef hebben om je echte naam bekend te maken.

• mulders

zal wel een of ander manneke zijn die zelf gefaald heeft in het presteren bij 1 of andere sport.

voor mij linkt hij als de grootste loozer ooit.

dus eigenlijk niet op reageren maar zo iemand verdient het wel om eens op zijn puntjes gewezen te worden en zeker als hij zijn echte naam niet durft te geven.

heeeeeey SAM:……………LOOZER.