We zullen zien!!! als hij zijn naam bekend durft te maken :s
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsBeste Sam,
Ik ben een tijdje niet op deze site geweest, maar je laat me nu wel erg schikken hoor!!!!
Eigenlijk moet ik er gewoon niet op reageren, maar ik kon het niet laten. Ik vind dat je wel erg ver gaat. Je hebt gelijk wat betreft het feit dat de damens minder lef hebben, maar je hebt absoluut niet het recht om te vertellen dat de damens niet kunnen fietsen. De damens zijn niet het probleem waarom we niet in de media komen, maar volgens mij snap je dat niet helemaal. Volgens mij had je gewoon zin om af te reageren.
Ik vraag me af waar je dit allemaal op basseerd en ik hoop ook dat ik een keer met je om de tafel kan gaan zitten, want wat je zegt is absoluut niet waar.
Jaren lang zijn de meisjes/ damens ondergewaardeerd en nu zit er eindelijk een beetje schort in te komen, maar jioj boort alles weer de grond in. Je bent gewoon een schande voor de fietscross. Als je de damens er niet bij wil hebben, moet je maar gaan rugby-en of zo.
Ik weet niet waar jij zit tijdens de finales (waarschijnlijke ergens langs de kant want door de voorrondes kom je niet) maar ik zit bij mijn voorbereiding absoluut niet in het parc ferme een thee-krans te houden. Fietscross is voor mij een serieuze zaak en ik weet dat dat voor meer damens het geval is. Ik ben er erg veel mee bezig en baal ontzettend van jouw opmerkingen.
Graag hoor ik jou reactie hierop, als je nog durft
Groeten Angelique
Beste crossers,
Hoe maak je de sport kapot? Door zoveel te zeuren over anderen. Kijk eerst even naar je zelf. En inderdaad als je een stelling plaatst kun je reactie verwachten. Je bent waarschijnlijk bang voor de recaties, want je noemt je naam niet. Erg jammer. Bij deze daag ik je uit om je naam maar eens bekend te maken, maar dat durf je toch niet meer hE!!!!
Groeten Angelique van Gemert
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?