Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

supercross

• arno

Nou, ik heb (eindelijk) antwoord gehad op mijn mailtje over de supercross, dit was het antwoord………..

Dank u voor uw e-mail. Dit moet een misverstand zijn. Wij zenden dit niet uit, hebben dit niet uitgezonden en gaan dit niet uitzenden.

Met vriendelijke groet

NOS Publieksvoorlichting

Geen supercross op de Nederlandse TV dus…F***

Greetz Arno.

• Paul Sloesen

Tja, had je anders verwacht……

• robert de wilde

ik had niks anders verwacht, maar het komt wel op eurosport, dus beter iets dan niets. het is gisteren hier op TV geweest. je krijgt nog steeds niet de indruk dat de bulten zo groot zijn en dat je zo snel gaat, maar ja wat kun je eraan doen.

Robert de Wilde

• Christian

Je moet er geweest zijn of meegedaan hebben om het te weten…denk ik :)

• elco

Je moet er zeker geweest zijn om te zien hoe stijl en groot de bulten zijn die er liggen.

Ik heb een hele film gemaakt van de baan zoals hij er 2 jaar geleden bij lag.

Ook op deze beelden zien er niet zo uit zoals het er in het echt uitziet, Maar ik weet wel dat het heeeeeeeeeeel hard gaat en ik veel respect voor de rijders heb die er overheen vliegen alsof het niet echt veel voorsteld.