weet ik
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsEven jullie reacties peilen! Ach, het is gewoon mijn mening dat die ondingen niet op een bmx thuis horen. Al helemaal niet bij de kleintjes, laat deze eerst normaal leren fietsen.
Zelf heb ik in de jaren 80 nooit problemen gehad met platforms, en eind jaren 90 heb ik ook nog wat wedstrijden gereden, was zowat de enige met platforms. En ik ging niet langzamer of sneller dan de rest. Zonder clicks je heb alleen wat meer techniek in huis nodig denk ik.
Ik moet er niet aan denken om hier in het skatepark met clicks te gaan rijden!
De sport veranderd continu, en alles lijkt op elkaar? Kan wel merken dat je al lang niet meer bij een wedstrijd bent geweest.
Dat de sport veranderd is heel logisch, nieuwe technologische ontwikkelingen kom je overal tegen, moutainbiken veranderd ook continu, motorcross ook, f1 ook, zelfs voetbal.
En body protectors? vind dat juist een goed punt, eerder waren veel crossers vaak bang om voor mietje uitgemaakt te worden. Nu denkt men beter na, na je fietscross “cariere” zal je uiteindelijk ook nog normaal aan de maatschapij moeten kunnen mee doen, niet dat je dan al versleten bent.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?