Na het zien van de kalenders van de NFF en de KNWU van 2004 valt me 1 ding op. Weer vallen er enkele grote wedstrijden van beide bonden samen. Daarom heb ik een brief opgesteld om steun te krijgen om beide bonden te laten overleggen met elkaar met betrekking tot het vaststellen van hun kalender. Ben jij het met onderstaande brief eens, mail dan naar:
paulsloesen@hotmail.com.
Ook voor eventuele vragen kun je bij me terecht. En als je alleen NFF rijdt of alleen KNWU, of je fietst niet , maar draagt de sport wel een warm hart toe, en je bent het ermee eens, stuur me ook dan een mail. Zodat ik over een paar weken een flinke lijst met “handtekeningen” kan aanbieden aan de besturen van beide bonden.
Dus stuur een reactie!!!
Paul Sloesen
De brief:
Aan de besturen van de NFF en KNWU, afdeling fietscross
Ik ben fietscrosser en heb een licentie bij de KNWU en bij de NFF. Na het zien van de kalenders van beide bonden voor 2004 valt me 1 ding op. Nog steeds is er geen overleg geweest met betrekking tot het invullen van de kalender. Belangrijke wedstrijden vallen ALWEER samen.
Daarom het volgende verzoek: Ik zou graag zien dat de besturen van de KNWU afdeling fietscross en de NFF voor het seizoen 2005 en verder, gaan overleggen met elkaar en rekening houden met elkaar voor het vaststellen van hun beider kalender.
Nu snap ik dat er niet met alle wedstrijden van de beide bonden rekening gehouden kan worden. Ik zou daarom graag willen zien dat er een paar wedstrijden ?heilig? kunnen zijn, en wel het NK van de NFF, het NK van de KNWU en een eventuele EK-ronde in Nederland van de KNWU. En tevens het verzoek om combiclubs (dus KNWU- en NFF-lid) geen nationale wedstrijd te geven als er dat weekend een dubbele wedstrijd is. Bijvoorbeeld als er op zaterdag een provinciaal kampioenschap van de NFF is, dan op zondag geen combiclub een Topcompetitiewedstrijd en vice-versa. Als het mogelijk is, dan op een andere datum.
Ik hoop dat jullie in eniger mate tegemoet kunnen komen aan dit verzoek. Zodat ik bij beide bonden kan blijven fietsen zonder te moeten kiezen.
Met vriendelijke groeten,