Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

BMX-info

• Arie van den Dikkenberg

Dit is de eerste keer dat ik een bericht op het prikbord plaats.

Ik wil een voorstel lanceren en graag jullie reactie peilen…

Nadat we allemaal een jaar de Wieler-Revue Nationaal in de bus hebben gekregen heb ik een wagonlading aan kritiek ontvangen betreffende de informatie in dit blad.specifiek gericht op datgene waar we mee bezig zijn n.l. Fietscrossen de info is van een dermate kwaliteit dat de info een beetje verloren gaat.!!

e.e.a. een gevolg van de integratie met alle wielerdiciplines binnen de KNWU.

Blijft natuurlijk het gegeven dat OOK de Wieler-Revue Nationaal afhankelijk is van het ingezonden materiaal. Zowel de officiële info vanuit het Uniebureau alsmede de ingezonden stukken/ verslagen van wedstrijden (+foto's).

VOORSTEL: Dikkenberg-Design wil voor 2004 een soort gelijke BMX-info opstarten

met een nieuwe naam, uitgebreide info, veel foto's etc. etc.

Is hier animo voor ???? een blad voor de BMX sport (eventueel aangevuld met overige wielerdiciplines.) Een blad dat 12 x per jaar bij JOU in de bus kan liggen.

Is hier intersse voor…..laat maar horen.

Arie van den Dikkenberg. info@dikkenberg-design.nl

• Bert

Lijkt mij een goed initiatief.

Om het te laten slagen moet er naar mijn idee wel een vaste redactie zich mee gaan bezighouden om aktief inhoud te verzamelen.

Dat is precies wat nu ontbreekt bij Wieler revue (een verantwoordelijke voor BMX inhoud).

Bert van der Burg

Webmaster@bmxwest.nl

• Bas

• Bo Kleinhesselink, bobo

trijntje en Alexander Fianke(www.dwac.nl) hadden ook dit idee misschien kun je wat met hun regelen arie

• bmx_grover

Ben er helemaal voor. Maar weet niet of dit haalbaar is tegenwoordig. De concurentie met internet zal erg hoog zijn. Het blad moet dan ook iets bieden wat een ander niet heeft, en denk ik een lage kost prijs.

• Bo Kleinhesselink, bobo

nou er is geen enkele website met verslagen van de finales, dat zal de grootste reden zijn om een nieuwe bmx info op te starten denk ik

• Jake #23

Verwacht niet dat internet een concurent is.

Het gros van de mensen wil toch iets tastbaars hebben, wat makkelijk nazoeken is en niet weer perse die pc moet opstarten.

• bmx_grover

Hoe komt dat, dat er niet zulke websites zijn? Omdat de mensen geen zin hebben om elke wedstrijd een verslag te maken.

En mensen willen misschien wel iets tastbaars, maar internet is vele malen sneller en wat heb je aan de nk tussen standen van bv een wedstrijd van begin van de maand, terwijl er net weer een volgende wedstrijd is geweest.

Het voordeel is wel dat je meer mensen trekt dan op internet als het aanslaat dan.

• kenneth pinkster

wat dachten jullie van wat eerder ook altijd in de bmxinfo stond.De informatie van kamperen bij de wedstrijden .

Was toch ook altijd makkelijk

Vind het een goed ideebmx_grover schreef:

>

> Hoe komt dat, dat er niet zulke websites zijn? Omdat de

> mensen geen zin hebben om elke wedstrijd een verslag te maken.

>

> En mensen willen misschien wel iets tastbaars, maar internet

> is vele malen sneller en wat heb je aan de nk tussen standen

> van bv een wedstrijd van begin van de maand, terwijl er net

> weer een volgende wedstrijd is geweest.

>

> Het voordeel is wel dat je meer mensen trekt dan op internet

> als het aanslaat dan.

• femke

jaah die informatie staat ook wel in de wieler reveu!!!

misshien dat dit niet bij iedereen over komt!!!!

vond de bmx info altijd wel leuker!!! maar er hoeven niet alleen maar wedstrijd verslagen in te staan!!!