De NK en kampeer info van de laatste 2 NK's dit jaar heeft niet in de wielerrevue gestaan.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsIs er geen mogelijkheid om meer samen te werken met de wilerrevu.
Dit blad wordt natuurlijk meer gelezen door mensen die niet met onze sport te maken hebben en vervolgens toch geintreseerd raken.
Ik zit dan te denken om elke keer 4 pagina's te reserveren/kopen of iets dergelijks om onze eigen stukken in te zetten en foto.s te plaatsen
4 pagina s waren in de oude wielerrevu toch al 8 paginas. Deze kwam 1x in de maand uit dus zijn dat 16 pagina's
Verspreidings kosten blijven zo bespaart en druk en opzet kosten ook + een groter publiek leest het.
Dus is er geen overleg mogenlijk met de makers cq uitgevers van wielerrevu.
Een must en dat zal ook voor een BMX info zijn dat er geschreven moet worden en het geheel uitgewerkt moet worden.
Is dit bespreekbaar heren KNWU afdelings voorzitters
groeten Hans
In de wielerrevue mogen alleen maar verslagen en uitslagen van ‘'officiele ’' wedstrijdklassen komen te staan , dus elite, junioren en nieuwelingen.
Dit is zo geregeld door de eindredacteur van de wielerrevue.
Dus als je ook over de andere klassen wilt schrijven en foto's wilt plaatsen, zal dit nooit in de wielerrevue geplaatst worden.
Ik denk dat er zeker een markt is voor een nieuwe BMX info, zeker als je er info inzet over bijv. onderhoud van je fiets, baan onderhoud, baan aanleg, info over de jongere klassen en oudere cruiserklassen, interviews, (en vooral veel foto's wat ook de bedoeling is, zoals ik lees in het bericht van Arie).
dit soort onderwerpen zul je nooit in de wielerrevue zien, omdat het te specifiek op fietscross gericht is.
Een kleine tip voor de toekomstige redactie, stuur gewoon je info over de elite, junior ,nieuwelingen die je al plaatst in de bmxinfo, door naar Roy Schriemer van de wielerrevue, dan kan hij deze info plaatsen in de WR. en zo blijft BMX toch in de picture bij alle KNWU licentiehouders.
Ik wordt zeker abonnee.
groeten,
Wim Dijk
lijkt me een goed ideeWim Dijk schreef:
>
> In de wielerrevue mogen alleen maar verslagen en uitslagen
> van ‘'officiele ’' wedstrijdklassen komen te staan , dus
> elite, junioren en nieuwelingen.
> Dit is zo geregeld door de eindredacteur van de wielerrevue.
> Dus als je ook over de andere klassen wilt schrijven en
> foto's wilt plaatsen, zal dit nooit in de wielerrevue
> geplaatst worden.
>
> Ik denk dat er zeker een markt is voor een nieuwe BMX info,
> zeker als je er info inzet over bijv. onderhoud van je fiets,
> baan onderhoud, baan aanleg, info over de jongere klassen en
> oudere cruiserklassen, interviews, (en vooral veel foto's wat
> ook de bedoeling is, zoals ik lees in het bericht van Arie).
> dit soort onderwerpen zul je nooit in de wielerrevue zien,
> omdat het te specifiek op fietscross gericht is.
> Een kleine tip voor de toekomstige redactie, stuur gewoon je
> info over de elite, junior ,nieuwelingen die je al plaatst in
> de bmxinfo, door naar Roy Schriemer van de wielerrevue, dan
> kan hij deze info plaatsen in de WR. en zo blijft BMX toch in
> de picture bij alle KNWU licentiehouders.
>
> Ik wordt zeker abonnee.
> groeten,
> Wim Dijk
Zelf heb ik een aantal stukken naar de mailbox van Wieler Revue gezonden, deze zijn echter nooit geplaatst, zelfs een reactie kon er niet af (ook op berichten met de KNWU in de cc werd nooit gereageerd).
Bert Volkers heeft zijn belevenissen tijdens het WK in Australië naar de redactie van W.R. gestuurd, maar hetzelfde verhaal: zonde van de moeite, zonde van de tijd om zoiets te doen.
En dit soort verhalen hoor ik van meer mensen. Wanneer er dan een redactioneel stukje in de W.R. geplaatst wordt, dat er copij ingezonden moet worden, dan zakt mij de broek weer eens af om het zo maar te noemen.
De KNWU heeft nu een jaar de tijd gehad om met een goed alternatief voor de BMX-info te komen, hoewel dat “blad” op het laatst ook niet veel meer voorstelde.
Dus Dikkenberg Design: kom maar met een flitsend BMX-bulletin voor fietscrossend Nederland (en België ?).
Voor zowel KNWU- als NFF-leden.
Trijntje Aques van KWC Kampen wilde ook al iets dergelijks in die richting doen, dus benader haar, zou ik zeggen.
Middels de verkoop van advertenties en een redelijke abonnementsprijs zal er gerust wel wat te realiseren zijn.
Ik heb ook 2 maal een stuk ingestuurd van Skanderborg en Tegelen, maar ik heb niks meer gehoord van de WRN. Ik heb toen wel een reactie van Trijntje Agues gekregen dat zij de tussenpersoon was, en alle stukjes naar haar gestuurd moesten worden.
Tevens heb ik een mail naar de WRN gestuurd dat ik voor 2004 wel verslagen wil schrijven en insturen van de nationale wedstrijden. Daarop heb ik een mail terug gekregen dat ik in “de lijst ” werd opgenomen en in een later stadium nog bericht zou krijgen. We wachten dus af.
De groeten, paul
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?