Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

trainingdag 2004

• Remon Brink

Hallo,

Net als vorig jaar gaan we in januari weer een dag fietsen op verschillende banen. Wie zin heeft om mee te gaan, moet me even mailen stuur ik je tegen die tijd een mailtje met hoe en wat.

Iedereen is welkom uiteraard NFF KNWU Belgie of weet ik het

Remon

• Rob W

Remon,

weet je al welk deel van het land je gaat bezoeken?

• Remon Brink

jah oostelijk deel zit in de planning omgeving haaksbergen doetichnem. deze banen hebben we op ehtoog samen met hengelo voor het nff element of dedemsvaart of zoiets is nog niet helemaal zeker ligt er ook an waar we terecht kunnen

• hans zweverink

Doetinchem is te regelen, maar dan moet ik wel ff weten wanneer ongeveer.

Nu trainen we nog op zondag van 10 tot 12 als het weer het toe laat en ik geloof op donderdag avond voor leden alleen starttraining. Hoe dit in Januari gaat hoor ik binnenkort van de trainers

groeten hans

• Remon

Hey Hans

We dachten aan 10 jan ik had bo ook gemaild of we dan de baan mogen gebruiken maar ik heb nog niets gehoord dus misschien wil jij het voor me vragen. We hopen natuurlijk ook dat je zelf de dag van de partij wilt wezen.

Mail me maar effe of het dan kan, dan kan ik je ook dagprogramma terug sturen. De overige banen zijn geregeld

Remon

remonbrink@hotmail.com

• corrie rik en kenneth

mail ons de datum wel hier willen er ook wel wat van mee

• femke

Remon mailen dan mailt hij jullie weer ;)

• hans zweverink

Ik moet het nog ff voorleggen aan de overige bestuursleden, maar zie nog geen probleem.

Hoe laat had je ongeveer in de planning en hoe lang.

Mailen gaat moeilijk, omdat ik geloof ik een virus in de outlook heb zitten die ik er niet uitkrijg.

Kan wel ontvangen, maar kan niet verzenden.

Help!!!!!!!!

groeten Hans

• Remon

Je mag het hier ook opzetten dan lees ik het ook

wilde dan in doetinchem beginnen dus dat zal dan 9 uur worden of zo tot uurtje of elf.

kan gewoon vrij fietsen zijn hoeft geen starter of zo aanwezig te wezen als we maar kunnen rijden

als de baan niet goed genoeg is en jullie willen niet dat het doorgaat kan dat ook gergeld worden. vlak voor dei tijd nog wel je bent toch afhankelijk van het weer

remon

• hans zweverink

Ik heb het schema gezien Remon.

moet geen probleem zijn, echter heb nog geen Fiat van het bestuur.

Normaal zitten er kosten aan verbonden, maar voor zulke goed initiatieve moet dat voor niets kunnen, anders neem ik de kosten voor mijn rekening.

Ik hoop jullie te zien as Zaterdag want ik probeer er zelf ook te zijn.

Komen de Bisselingetjes ook nog want die willen nog steeds proberen om de kamelen bult van voor naar achter in 1x te springen. Het kratje bier begint al aardig over datum te raken.

Ik heb al wel gehoord dat ze opnames hebben gemaakt om ze aan elkaar te monteren en mij zo een kratje lichter willen maken.

We zullen het zien.

groeten The President(nog maar 1 maandje) Scramble