Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

trainingdag 2004

• Remon

mocht het wat kosten dan moeten we allemaal iets betalen denk ik zo. De groep is groot zat dat het niet veel per persoon kost, maar natuurlijk willen wij zuinige hollanders liefst niet meer uitgeven als ons benzine geld haha

maar in ieder geval al vast bedankt voor de gedane moeite als het niet kan hoor ik het ook graag want we zitten gelukkig in een regio met veel banen, maar na al die wilde verhalen over doetinchem wil ik wel eens zien wat er nu echt ligt.

Remon

• hans zweverink

Nou nog maar weer een keer, hij was plotsklaps verdwenen

Het is accoord as Zaterdag. Hopenlijk gaat het niet te veel regenen want dan heb je in de eerste boch(100m1) het schuim al voor de ogen staan.

Ook zou ik een berg versnelling meenemen of een parachute.

Goed genoeg geauwhoert. tot zaterdag.

Oja wel ff opgeven allemaal bij remonbrink@hotmail.com Het is natuurlijk niet allemaal vrij en blij. Hij organiseert het dus loopt het via hen.

Tevens hoop ik natuurlijk dat wanneer er een keer shit aan de haak is over het blijven op deze locatie, dat jullie er ook zijn om samen met ons te protesteren/demonstreren

gegroet

• Remon Brink

Hey Hans,

Onwijs goed dat we op de baan mogen bedankt voor alle moeite maar nu is er een probleempje. De banen van haaksbergen en lichternvoorde zijn zacht en zeker vanuit haaksbergen werd ons verzocht om de datum te verzetten. Dit omdat de baan nog niet geheel hard is na de verandering. ook zijn de weersvoorspellingen niet goed voor zaterdag.

helaas moet het een en ander dus uitgesteld worden naar eind febr begin maart. telt het aanbod van doetinchem dan ook nog????

hoe zit het er trouwens mee? hoe vast is die lokatie of zit een nieuwe verhuizing al weer in de planning?

groeten Remon

• hans zweverink

Nou dan komen jullie toch de hele dag.

Als je een goede ondergrond hebt en voldoende afwatering naast de baan dan moet het toch te doen zijn denk ik

Dus als ik het goed begrijp komt er niemand????

niet dat de kantine jufrouw om 9 uur voor niets zit, of dat er wel wat komen en ze staan voor een dichte poort.

Laat het ff weten via de telefoon 06-23104662 dan kan ik het e.a. nog regelen

groeten Hans

• Remon

hey hans,

Het spijt me maar ik kreeg veel verzoeken om de dag uit te stellen en dan dichter naar het seizoen te trekkenomdat je dan meer kans hebt op een goede baan.

Hopelijk bezorgen we je niet teveel problemen want das echt niet de bedoeling en we vonden het geweldig dat we de baan mochten gebruiken.

Remon