Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

BMX Te Koop

• Frank Hartman

Hallo,

Ik heb te koop:

Een zwarte Volume Destroyer met een (afgesneden) GT stuur, Wethepeople 3-pc crank, Primopro pedalen, (oude) Specialized fork, 2 Kink pegs, 1 Hombre rem (achter) met een Gyro en aluminium Mongoose wielen.

Sommige onderdelen, zoals de fork, de wielen en het zadel komen van oude fietsen, het frame, crank en de rest is splinternieuw. Ik heb e.e.a. vorig jaar nieuw gekocht en er hooguit 15 keer op gereden, voordat ik er achter kwam dat het niks voor mij is. Het spannendste dat ik ermee gedaan heb ik een double peg grind.

De fiets staat nu hier in huis stof te vangen, hij heeft nooit langer dan 3 uur buiten gestaan en ziet er nog perfect uit.

Ik denk dat ie ongeveer 700 euro waard is. Op verzoek kan ik foto's maken en mailen.

Interesse? Stuur een mailtje naar titatomac.com of reageer hier. Ik probeer deze pagina regelmatig te checken.

(Ik ben geen vaste bezoeker van dit forum, als deze advertentie hier niet thuis hoort, mijn excuses. Ik weet niet waar ik anders terecht kan.)

• Nico van Dartel

Ik heb ook nog allerlei spullen te koop, waaronder een MCS Speed Freak van 1 jaar oud en een nieuw krankstel van FSA.

Voor foto en info zie : http://www.navada.net/4sale.htm

• Paul Sloesen

Stop je dan met fietsen Nico, of heb je weer een nieuwe van je sponsors gekregen??

• Kim Pieterse

Ook ik heb nog een complete fiets te koop staan.

Een Redline proline pro…

Heb er maar 4 maanden op gefietst, i.v.m. me blessure…

ik doe hem weg omdat ik dit jaar cruiser ga rijden…

voor informatie en een foto kan je naar me mailen…

groetjes

kim

• Gertie Hobelman

En voor mij wordt het wel eens tijd voor een andere cruiser, heeft iemand nog wat leuks staan. Nieuw of gebruikt.

Groet,

Gertie

• Rick Bok

heey mensen ik heb hier oowk nog een specialized S-works staan, Answer voorvork, Mavic wielen, Shimano naven……mail me maar voor de rest wat je wil weten…bmx_rick@hotmail.com

• liesbeth vd jagt

ja hoor ik heb nog een leuke cruiser staan , een one cruiser met een red line crank stel, groetjes liesbeth

• lars

ik heb ook nog een cruiser staan maar die is voor jou (gertie ) een beetje te klein of niet:)

• bmx_grover

Als men er nu ook even direct de prijs bij zet, kan handig zijn….

• lars

250 euro (ben met de prijs ver gezakt)