Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

agenda KNWU

• Tony

Een tijdje terug was er hier een discussie omtrend dat de knwu en de nff naar elkaars agenda's moesten kijken. Nou zit daar wel een vorm van waarheid in maar wat ik dan nu weer niet snap is dat de regio zuid op zondag 6 juni een wedstrijd in belgie had geplant en dat de KNWU op die dag dan gewoon een topcompetitie gaat planen. In mijn ogen kunnen ze bij de knwu nog niet eens naar de agenda's van de regio's kijken (cq leden kijken) je zou er als vrijwiller je vrije tijd maar in hebben gestoken om je agenda zo goed mogelijk te laten samen vloeien en dan komt het overkoepelende orgaan met zoiets. SLORDIG

• Remon Brink

Het is geen doen om ook nog rekening te houden met de regionale wedstrijden in elke regio er zijn dan gewoon teveel wedstrijden. Deze discussie ging om de landelijke wedstrijden van beide bonden. Het is niet mogelijk om 100 wedstrijden per jaar op elkaar af gestemd te krijgen.

Groeten Remon

• Paul Sloesen

Bij de KNWU volgen ze het volgende traject bij het vaststellen van de kalender:

1. de internationale wedstrijden worden ingepland

2. de nationale wedstrijden worden ingepland

3. de afdelingen zijn vrij om de resterende data in te vullen

Hoe het precies gegaan is weet ik niet, maar of de KNWU heeft de datum veranderd, of de afdeling heeft niet goed naar de kalender gekeken.

En zoals Remon al zegt, je kan niet overal naar kijken, Wij willen graag zien dat op punt 2 overleg komt met de NFF.

De groeten, Paul Sloesen

• Hans van Wijk

De wedstrijd die Tony bedoelt is niet zomaar een regiowedstrijdje.

Het is de derde wedstrijd bij de BeneluxCup. Daar is zowel de KNWU, de NFF als de Belgische Bond bij betrokken.

Natuurlijk kun je niet met allerlei wedstrijden rekeningen houden zoals Remon aangeeft maar dit had toch iets “eleganter” gekund dacht ik zo!

Nu moeten de belgen kennelijk uitwijken en dat vind ik ook niet aardig voor hen.

Hans

• franky from holland

Jongens jullie hebben de klok horen luiden maar weten niet waar de klepel hangt.

We hebben 19 januari een afdelingsvergadering waar dan de data plus de plaats van de wedstrijd wordt bepaald.

Dus hoe jullie er bijkomen dat er dan een dubbele wedstrijd is, is voor mij een groot raadsel, daar de afdeling nog geen beslissing heeft genomen!!!

• femke

Lekker bezig jongens

• Hans van Wijk

Hallo Franky uit holland,

Ik weet wel waar de klepel hangt maar hebben ze bij jullie geen klok!

Op allerlei sites staan nu de agenda's voor 2004. Bijv. op de site van de afd west van de KNWU en zo zijn er nog meer. Dus op 6 juni is er een TC in Baarn!!

Op andere sites waaronder die van FCV Geldermalsen staat de agenda van de NFF wedstrijden maar die staat bijv ook bij Remon op de site en die jongens zijn meestal goed ingelicht! En daar staat dat er op 6 juni een BeneluxCup is in Blegny!!

En ga mij nou eens uitleggen waarom ik niet weet waar de klepel hangt.

Ik vindt trouwens dat de agenda van de NFF dit jaar wel wat aan de late kant is, als waar is wat jij beweerd en dat jullie die volgende week pas gaan bepalen.

Maar ik wens je daar veel wijsheid en succes mee

De groeten van de klokkenluider

• Remon Brink

Paar dingen even rechtzetten,

Op mijn site staan alleen landelijke wedstrijden en geen regionale wedstrijden. Hier staat dus ook zeker geen beneluxcup op aangegeven. Daarnaast is het mijn persoonlijke wedstrijdprogramma en deze is uiteraard altijd onder voorbehoud omdat plannen niet mijn sterkste kant is. Dus mensen Ik ben best om te lullen als ik naar je wedstrijd moet komen.

Daarnaast is de landelijke NFF wedstrijd op dezelfde tijd bekend als andere jaren. Deze wordt altijd vastgesteld in de november federatieraads vergadering. over het vaststellen van regionale en overige wedstrijden kan ik niets zeggen dat is een zaak van iedere regio op zich

Groeten Remon

• Karel

Het lijkt erop alsof een heleboel mensen de klepel niet weten te hangen. Of op het verkeerde klokje zitten te kijken.

Dat krijg je vooral met verkeerde mensen die ten onrechte menen ontzettend veel te weten op verkeerde posities.

Maar ja… Die heb je in alle takken van sport.

• Dienblad

De data van de Beneluccup wedstrijden zijn al voor de afdelingsvergadering vastgesteld. Dit omdat er met 2 andere bonden data vastgelegd moesten worden.

Hopelijk kan dat nog veranderd worden (vast wel). Want Blegny schijnt een nogal uitdagende baan te zijn…