Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

trainen in het weekend ?

• Govert

We hebben in Horst-America kleine trails in een tuinbouwkas (indoor dus) en een twee mans starthek. Trails zijn rijdbaar (voor de racers onder ons) en geen last van regen, wind, sneeuw en andere sh*t. Geopend elke zaterdagmiddag van 14:00u tot 17:00u of na afspraak. Dus als je zin hebt…..

mzzl

PS. meen cd's mee als je komt.

• femke

Haaksbergen traind zondag's! tijden weet ik nie

• bmx_grover

Horst, helaas een beetje ver weg geloof ik. Maar misschien kan ik eens iets regelen hier met een paar rijders. Heb je ook fotos van die lokatie?

Is dat trouwens waar ook de Heideroosjes vandaan komen?

• femke

Uhh! nou ik weet niet of de heideroosje der vandaan komen! maar ik heb wel een site waar je misshien foto's kan vinden

op www.dwac.nl staan foto's volgens mij van de vernieuwde baan

• monique

Helaas Marc lid worden in Heiloo kun je iedere zondag trainen

Alleen een beetje ver rijden

• hans zweverink

Kunt natuurlijk ook gewoon lid( of trainingslid) worden van Doetinchem daar trainen ze al het hele jaar op de baan(ja ja af en toe wel een veld rit) maar afgelopen zondag heb ik mijn paard ook weer eens van stal gehaald en ontdaan van de modder van de laatste Ak en wonder boven wonder na al die regen de afgelopen week was het nog redelijk te rijden.

En wat nieuws betreft aankomende zondag zal waarschijnlijk ons nieuwe, lichte vol automatische op lucht aan gedreven starthek gaan functioneren(mits natuurlijk de vrijwilligers tijd vrij kunnen maken.)

Dus tot ziens

(wel ff lid worden he)

• Paul Sloesen

Femke, je bent weer alles door elkaar aan het halen…

op de site van dwac staan foto's van de nieuwe baan van Haaksbergen. Dat ligt in het Oosten. Horst ligt in het zuiden, net boven Tegelen. Dus bij deze ga je niet naar de verkeerde baan als de NK KNWU is.

Groeten, Paul

• femke

Ohh dan mag jij me zeggen wat ik door ALWEER elkaar heen haal!

• femke

femke schreef:

>

> Ohh dan mag jij me zeggen wat ik ALWEER door elkaar heen haal!

• Rob W

Kom kinderen, geen ruzie maken.

Femke, je haalde Horst en Haaksbergen door elkaar