Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

WK-shirt Valkenswaard

• jake #23

Die oranje Dyno uit 't jaar stillekes is natuurlijk nog stoersiger.

• Remon Brink

Is er ruimte voor een sponsor op het shirt/

• heemsfan

het is volgens mij maat xxxxl dus er zal vast nog wel een plekje vrij zijn ..

• niels

hallo ik wou wel eens weten wie heemsfan is dus ik klik hem aan heeft er iemand op mijn naam gezeten …!! laf hoor zeg gewoon ff wie je bent

Niels

• de Jezus

Ik kan me herinneren dat je ooit een TAXI shirt hebt gehad in Slagharen, maatje XS. Dat shirt stond je behoorlijk aangenaam, misschien dat je dat kunt aantrekken tijdens de WK.

Succes wèze en de groeten aan je ouders in principe

• robert de wilde

Ik hoop dat de kwaliteit beter is dan verleden jaar. Voor ik het in de gaten had stond met mijn shirt aan zonder mouwen. Ik kon mee doen met het nationale basketbal team. Ik vind het wel een beetje raar dat we zo vroeg moeten bestellen terwijl de meeste mensen niet eens weten of ze mogen doen.

Ik denk dat ik Nico maar eens mail. Kijken of ik mijn shirt kan lenen voor de WK.

Robert de Wilde

• Jake #23

Die heeft hij vast al ingelijst en boven zijn bedje hangen. ;-)

• Tony

Het is toch belachelijk dat je nu al verplicht wordt om een shirt te bestellen terwijl je niet eens weet of je mee mag doen aan het WK. Of is het zo dat iedere rijder met een licencie me mag doen ???. Maar dan nog je rijd toch voor jezelf en niet voor de knwu of ben ik nou zo gek (ja ik ben gek) anders geef ik geen comentaar

Tony

• dennis pos

ja het is gek. als ik nog niet weet of ik mee mag doen moet ik al een tschirt bestellen.

of mijn ouders mee eens zijn weet ik niet want ik wil meedoen ik ga mijn best doen maar als ik niet mee mag dan zit ik met zo,n dure schirt.

laat de knwu maar in juni zo,n tshirten laten uitgeven aan de crossers die wel gekwalificeert hebben. het is gewoon gek om van te worden..willen ze soms al geld hebben.. kijken ze niet naar de portomonee van de crossers die al hun geld aan hun cross uitgeven. laat ze gewoon wachten tot juni

• Grevink

de link is veranderd in: www.bmxwest.nl/docu/BestellingNationaalShirt.pdf met kleine .pdf dus