Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

BMXtheNEXT

• Trijntje Agues

Het is zover er is een nieuw BMX Magazine BMXtheNEXT

Als de TPG Post mee werkt ligt het blad eind deze week bij iedereen die vorig jaar een licentie had in de bus ik heb hem alvast gekopieërd ik weet niet of dit mocht ( sorry Arie ) dit is alleen uit promotie belang je kunt hem alvast bekijken op

Http://bmxthenext.kwc-kampen.nl

Er is ook een lidmaatschaps formulier bij wil je elke maand dit blad in de bus voor ? 17,00 per jaar vul het formulier in .

De medewerkers zijn:

Christiaan van de Groenendaal

Trijntje Agues

Edwin Heemskerk

Alberto de Jezus

Monique Beukeveld

Paul de Jong

Paul Sloezen

Lambert van de Bliek

Stijn Smolders

Arie van de Dikkenberg

Laat even weten wat je van het blad vind

Groetjes Trijntje Agues

agues@home.nl

• Bo Kleinhesselink, bobo

ziet er goed uit BMXtheNEXT redactie…

ga zo door….

• hans zweverink

Kijk dat is nog eens nieuws. Ik lig al op de deurmat te wachten, maar op de site van KWC ziet het er perfect uit.

Complimenten initiatief nemers en ga zo door

groeten Hans Zweverink

• femke

Heell Mooi !!! ik zal eens kijken of de Tpg op tijd is!

• bmx_grover

Ik ben benieuwd of “jullie” ook NFF dingen in het blad gaan plaatsen? Is dt de bedoeling of blijft het een KNWU blad, net zoiets als de BMX-info altijd was?

(PS. dit is niet negatief en niet positief bedoeld, gewoon nieuwsgierigheid)

• Trijntje Agues

Er komen ook nff dingen in te staan

BMX is BMX of het nu knwu is of nff

fietscross vinden we toch allemaal mooi en welke bond je bent maakt niet uit het is een blad voor fietcrosser en door fietscrossers

Trijntje Agues

• bmx_grover

Dit vind ik een zeer goed plan! Echt. Ik denk ook dat dit jullie minimaal een 150 extra lezers opleverd.

Ik zal wel even wat lidmaatschap formulieren uit delen hier op de club.

Succes!

• femke

Me 2

• Remon Brink

Super initiatief jongens ik wacht op de proefversie. hebben de NFF licentiehouders ook een proefnummer gekregen?

remon

• hans zweverink

Wanneer valt dat ding nu in de bus.

Mijn brieven bus staat buiten en raak al behoorlijk ondergesneeuwt en onderkoelt

de volhouder