Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

BMXtheNEXT

• Jake #23

Ziet er netjes en verzorgt uit. Petje af. Ik ben nu al benieuwd wat er allemaal

het komende jaar verschijnt in BMXtheNXT.

Veel succes.

Mijn aanmelding en overboeking zijn al onderweg.

gr.

Jake

• rodney

Heb nog geen exemplaar ontvangen maar heb wel de bon opgestuurd en geld overgemaakt

• Trijntje Agues

Als je vorig jaar een licentie had komt hij van zelf de 1e was een proef exemplaar en als je betaald hebt krijg je hem zeker

• kenneth

ziet er goed uit

we hebben hem ontvangen en gelezen en we worden lid

• henry

nog steeds geen ontvangen dus aan die bezorging moet nu al iets gedaan worden want in de volgende zal ook wel een wedstrijdagenda komen te staan en als je hem dan zo laat krijgt ja dan heb je er natuurlijk niet veel aan . maar verder redactie veel succes

• mulders

dhl die regelt het wel ik heb hem ook nog niet maar heb hem wel gezien wordt zeker lid want het ziet er prima uit hoor.

• Arjan G

Ik heb hem dus tot nu toe nog niet gehad.. Helaas, want het klinkt wel mooi.

Groeten

• Henk de Groot

Het blijft spannend. Van diverse mensen al gehoord dat het mooi is, maarree……. nog niets gezien in de bus.

Of te wel: Is het ledenbestand van de KNWU wel juist?

• bmxer

ligt denk ik aan hoe ver je weg woond ik had hem vorige week woensadg al mar ik woon vlakbij veldhoven want daar komen ze vandaan volgens mij komen ze ook niet met de tpg want anders had iedereen ze al lang

• mulders

helmond ligt toch ook vlak bij veldhoven maar ik heb hem ook nog steeds niet hoor!!!