Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

BMXtheNEXT of zo iets...

• Karel

Als BMX BMX is, waarom hebben dan alle 2003-licentiehouders van de KNWU een proef exemplaar ontvangen en de 2003-licentiehouders van de NFF niet?

Lijkt mee een bureaucratische beslissing.

Overigens moet ik zeggen dat - na het bekijken van de jpgs op de link van Trijntje - het informatie niveau vrij laag is.

Je krijgt het voordeel van de twijfel, omdat het winterseizoen niet echt veel informatie te bieden heeft, maar hopelijk wordt in de volgende nummers de balans informatie-foto's/advertenties 4/5e deel - 1/5e deel, in plaats van het omgekeerde nu.

Enne… voor de ontwerpers: hou even in de gaten welke foto's je plaatst, want een aantal foto's staan er dubbel in.

Maak het anders 4 of 8 pagina's dunner. Dat geeft een professioneler beeld dan zo dik mogelijk met zoveel mogelijk foto's en zo weinig mogelijk tekst.

• Karel

Dit was natuurlijk in antwoord op die hele draad met BMXtheNEXT of zo iets… :o)

• niels

wat een commentaar waarom doe je het niet zelf !!

of bestel er anders gewoon niet t is een super mooi boekje!!

• Remon Brink

haha idd denk dat de nffers niets gekregen hebben omdat deze adresgegeven niet bekend zijn. alles loopt via de clubs daan namelijk maar hij is te bestllen bij arie ook voro nff-ers he bik begrepen

• bmx_grover

Ja dat heb ik ook begrepen, zelf heb ik hier op de club inschrijf formulieren uit gedeelt. Hoop dat veel nff'ers als nog een exemplaar aanvragen.. en lid worden natuurlijk.

• bmxer

Kk snap niet wat karel te zegge heeft want het boekje mag niet te dik worden en hij wil er meer informatie in hebben en ook van de nff. Het is natuurlijk ook winterstop dus er is niet veel informaite en het is nog maar een proefexemplaar dus ik vind dat het ook nu al een goed boekje is top jongens

• Rob Waaijenberg

Eerst: goed initiatief, leuke lay-out (modern en zo…)

Maar:

Als het echt voor *alle* crossers is bedoeld had men natuurlijk best de adressen van de nff-ers kunnen achterhalen.

Of een aantal bij de nff achterlaten met het verzoek die zelf te versturen.

Of de clubs een aantal sturen met het verzoek die door te geven.

Dus er is geen excuus dat wij NFF-ers die dingen niet gehad hebben.

Overigens:

zal ik wel wat foto's van het Indoor gaan bezorgen

groeten Rob

• bmx_grover

Hey Rob,

Mocht je nog wat foto's over hebben dan weet ik wel iemand die er erg blij mee is……….

• Karel

He, er werd gevraagd om reakties, ik geef reakties.

Geen gezeik, geen geslijm, gewoon opbouwende kritiek.

Ik zeg niet voor niets ‘je krijgt het voordeel van de twijfel’.

Als ik het waardeloos had gevonden, had ik het ook gezegd.

• Jake #23

Misschien is een abonnementje op de Wieller revue iets voor jou.

- Minder foto's (iig minder spectaculair) en niet bijpassend bij het verslag.

- Meer informatie. (maar niet over BMX wedstrijden)

Laat de beste mensen eerst even door de opstart fase heen komen, in de minst

informatieve deel van het jaar. In plaats van ze nu al te gaan demotiveren.

Ik ben blij dat er mensen het voor touw nemen en er iets moois van proberen te maken.

En mochten NFFers geen exemplaar hebben ontvangen. Spread the word.

zodat ze ervan weten en even dat www adres kunnen bekijken, een abonnementje

nemen en verslagen insturen. Toch?!?

mzl.

Jake