Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Reacties NK Indoor

• Barry

Met alle respect voor de organisatie ze hebben bergen werk verzet om dit te organiseren maar dit was geen promotie voor de fietscross, de baan, de ondergrond, de mislukte training, het feit dat men geen oog had voor de situatie van de slechte baan door crossers die lopend met hun fiets aan de hand over de finisch kwamen terug te zetten, en het feit dat geen mogelijkheid was gecreeerd voor de toeschouwers om te zitten tijdens de veel te lange dag, maken dit tot een wedstrijd die je gauw moet vergeten, zonde met ruim 600 deelnemers kan dit een van de mooiste wedstrijden van het jaar worden. zijn er crossers met een andere mening?

• bmx_grover

Ondanks alles heb ik wel veel plezier gehad! Den uiteindelijk is dat ook erg belangrijk!

• Paul Sloesen

Het was wel lachen, maar dan meer om de komische situaties van renners die weer 2x in één ronde onderuit gaan of een halve ronde aan het rennen zijn. Maar op een gegeven moment wen je daaraan en ontstaat er alleen maar ergernis.

De organisatie deed er nog wel van alles aan, maar de ondergrond was simpelweg niet geschikt om wedstrijden op te rijden. Had men dit niet van tevoren kunnen weten??

Hopelijk wordt in 2005 weer net zoals afgelopen jaar, want Nijverdal had de zaken toen juist wel goed voor elkaar qua training en vooral de baan.

• Wim Dijk

Helaas wist de organisatie al in oktober 2003(!) dat de ondergrond van duinzand was, het is voor velen onbegrijpelijk dat er dan toch gewoon doorgeorganiseerd wordt met het evenement.

Ik persoonlijk had er geen begrip voor en ben dan ook tijdens de training vertrokken, ik vond het geen goede promotie voor de fietscross.

Wim Dijk

Paul sloesen schreef:

De ondergrond was simpelweg niet geschikt om wedstrijden op te rijden. Had men dit niet van tevoren kunnen weten??

• Henk de Groot

Helemaal mee eens, alleen ben ik wel gebleven. Helaas is zo'n evenement gedegradeerd tot iets klungeligs, maar je rijdt er wel 350 km. voor (heen en weer) Zeker omdat het het voorgaande jaar wel goed was heb je er nu vertrouwen in dat het weer goed is. Nu was er in elke manche zeker 1 valpartij waardoor het heel aankomen belangrijker werd dan voorop fietsen.

Naar nu blijkt was dit al van tevoren bekend, als ik dit had geweten dan was ik niet eens vertrokken vanuit IJsselstein en had m'n dag beter besteed.

Jammer, volgend jaar beter…………

• Tony

Al was het niet zoals het zou moeten zijn maar de organistie had er alles aan gedaan. Maar na wat ik heb horen vertellen was het niet de schuld van de organisatie maar van die boer Harms waar die manege van was die had enkele dagen geleden de hele bak laten omploegen. Ja en dan kun je organiseren wat je wild maar helaas dan word het niks.

• Remon Brink

Mensen,

De organisatie was echt heel druk geweset voor het evenement en buiten de ondergrond kunnen weook weinig dingen aanmerken die niet goed voor elkaar waren denk ik.

Het is zeker waar dat deze ondergrond niet geschikt was en de mensen van de organisatie hadden dat moeten inzien denk ik en eeen andere hal moeten zoeken of het niet moeten organiseren.

Wat eht staan betreft dat is nu eenmaal zo bij een manage en dat gaan we de komende jaren ook wel houden er kan in ieder geval gefietst worden en de bulten op et laatste stuk worden vervangen en verbeterd dus er zit weer iets vooruitgang in

Remon

• Hotlips

Sorry, jongens ik geloof best dat de organisatie hun best hebben gedaan en dat ze veel werk aan de baan hebben gehad. Maar een manege is nu eenmaal niet geschikt om te fietscrossen mijn dochter rijdt paard dus ik weet waar ik het over heb een manege vloer moet nl. zacht zijn en een fietscross baan niet.

Waarom wordt er niet weer eens een indoor in Zwolle gehouden samen met de KNWU want Renners van 14,15,16 jaar die op hun knieen over de finish komen vindt ik! een beschamende vertoning!

• femke

de indoor is al jaren in een manage gehouden en al die jaren was het ook goed neem een voorbeeld aan vorig jaar toen waren er alleen maar complimeten te vinden hier

• mark ter haar

hoi hotlips.

je bent vast vorig naar niet naar de N.K. Indoor geweest of niet??? (toen het in wierden was) er was toen niemand die zeurde over de ondergrond, en dit was ook gewoon in een manege, dus wat jij daar zij dat een N.K. Indoor niet in een manege kan worden gehouden ben ik het zeker weten niet mee eens, en ik ben (denk ik) ook niet de enigste die er zo over denkt.

we mogen blij zijn dat er de laatste jaren telkens een N.K. Indoor geoganiseert wordt.want geloof me, het organiseren van soon wedstrijd doe je niet zo maar ff, er gaat behoorlijk wat tijd in zitten.

en dat bij deze N.K. Indoor de ondergrondt niet goed was voor fietscross, ben ik helemaal met je eens.maar als je dus weer wat op te merken hebt, moet je het wel goed brengen.

zo denk ik er dus over !!!!

ik weet niet of jij er ook zo over denkt???, anders zie ik het graag

mvg mark.