Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Iwan Brink

• Remon

Hallo Mensen

Helaas hebben wij deze week zeer slecht nieuws moeten ontvangen over Iwan. Iwan lijdt aan een ernstige en zeldzame bloedziekte waardoor hij waarschijnlijk jaren behandeling nodig heeft. Hij zou het erg op prijs stellen als de mensen die hem kennen hem in die periode blijven ondersteunen en hem op de hoogte blijven houden van onze bmx wereld waar hij al 18 jaar!!! deel van uitmaakt

zijn adres is:

Iwan en Zana

Hemerkenstraat 74

8022 BX Zwolle

Voor meer informatie over Iwan zie mijn site

http://www.geocities.com/remonbrink

• Berty Klerkx

Shit, wat een bericht.

Ik weet even niet zo goed hoe ik hier op reageren. Op het NK Indoor NFF te Dalen maakte hij op mij juist nog een hele sterke en frisse indruk. Een uitstraling van iemand die klaar was voor het aankomende seizoen, en dan dit bericht. Zo zie je maar weer dat schijn ontzettend kan bedriegen.

Ik wil hem en zijn naaste familie en vrienden dan ook alvast langs deze weg ontzettend veel steun wensen.

Keep your head up Iwan.

BMX-greetz Berty.

• Hans van Wijk

Wat zit het leven soms toch raar in elkaar.

Een topsporter die juist goed met zijn lichaam overweg gaat krijgt dit!

Ik denk dat veel bmx-ers Iwan zullen steunen in zijn komende “wedstrijd”.

Oke Iwan, “lets set um up”. En er komt, zoals altijd, absoluut een goede finish!!

Hans

• Arno

Ik heb het nieuws ook gehoord.

Dit verdient niemand.

Heel veel sterkte voor Iwan en de familie in de komende moeilijke tijd.

Groet uit Finland,

Arno

• Mark van Doesburg

Vet erg dit bericht,

Ik hoop dat dit allemaal goed komt en we zullen Iwan zeker op de hoogte houden wat er in onze BMX wereld gebeurd.

HEEL VEEL STERKTE TOEGEWENST AAN ONZE (BMX-)VRIEND

Mark van Doesburg

• Raymon bmx

Jonge, jonge toch, Wat een vreselijk naar bericht man.

Ik hoop dat het allemaal snel goed komt met je en dat we je snel weer zien fietsen!

Veel sterkte toegewenst aan Iwan zelf, maar ook de rest van de familie.

Groetjes Raymon van der Biezen

• Rudolf de Bie

Shit,

vorige week stond ik nog met hem in het parc ferme en nu lees je zoiets Iwan en de rest van de familie sterkte toegewenst de komende tijd.

Rudolf

• Jeroen Peters

Jemig wat schrok ik toen ik dit las.

Ook namens mij heel veel sterkte en beterschap!!!

• Webmaster FCV Geldrmalsen

Ik heb vandaag gelezen wat Iwan is overkomen. Raar eigenlijk, je lijkt zo gezond en dan laat je lichaam je zo in de steek. Iwan, je gaat nu moeilijke tijden tegemoet, maar we rekenen erop dat we je volgend jaar weer op de wedstrijden zien, is het niet als crosser dan als toeschouwer. Ik wens jou en je familie veel sterkte toe in de komende periode.

Tony

• corrie en kids

we hebben mekaar er al over gesproken

en het houdt ons bezig kom op allemaal

en laat zien dat de fietscross een hecht wereldje is

en dat we iwan en zana en zijn familie allemaal steunen