Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Iwan Brink

• Webmaster bicyclemotocross.tk

Wat een klote bericht zeg, ik hoop dat alles snel weer goed komt en dat we hem weer met de wedstrijden terug zien.

michael

• niels

Iwan

wat een klote bericht zeg we zullen allemaal heel veel voor je duimen en je helpen waarmee we je kunnen helpen vanuit hier…

heel veel beterschap en sterkte

Niels Verrijt

• Trijntje Agues

Lieve Iwan en Zana

Ik weet wat het is op plotseling ziek te worden maar julie moeten positief blijven denken de moed niet opgeven voor alles is en oplossing ook al duurt het lang, ik wens jullie veel sterkte en jullie weten de fietscross wereld leeft met jullie mee.

Trijntje Agues

• henk de groot

Hee Iwan,

Heel veel sterkte toegewenst in de komende periode en , het is al vaker gezegd, niet opgeven!

Weet daarbij dat de mensen in je omgeving je zullen steunen.

Sterkte!

Jesper en Henk de Groot

• Hotlips

Kolere! man wat een bericht wij wensen jullie heel veel sterkte en zullen af en toe ff een kaartje sturen om hem te steunen want dat zal hij zeker nodig hebben.

• nelly drent

Hey iwan en familie

wij wensen jullie heel veel sterkte van de wereld toe in deze moeilijke tijd.

en maar hopen dat alles weer goed komt, wij denken aan jullie.

groetjes nelly en familie

• Robert de Wilde

Dit is niet leuk om te horen. We wensen je veel sterkte toe.

Robert en Mariella

• Arjan van der Weele

Iwan,

Ik denk dat ik namens de hele sportklasse spreek dat dit een grote schok is.

Ik wens jou heel veel sterkte en beterschap toe.

Arjan van der Weele

• Erik Achterkamp

Heeey Iwan,

wat een rotbericht zeg!! Heel veel succes en sterkte toegewenst tijdens behandelingen en het herstel!!

Groeten Erik Achterkamp