Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Aplastische Anemie

• Iwan Brink

Hoi allemaal.

Toch een beetje verrast ben ik vandaag thuis gekomen. In het ziekenhuis konden ze eerst niet zo gek veel voor me doen. Ik heb 2 liter bloed bij gekregen in totaal en ik heb 3 zakken met bloedplaatjes gekregen. Hierdoor zijn mijn waarden wel gestegen maar ze zakken wel elke keer. Je gaat hier dan ook echt naar toe leven.

Momenteel heb ik een HB van 6,1 (8,5 is normaal voor een man en ik had eerst 3,3) en zijn mijn neutro's van 0,3 naar 0,72 gestegen. Mijn bloedplaatjes zakken wel elke keer weg dus heb ik vandaag een transfusie daarvoor gehad ik heb er nu ongeveer 50 (11 bij opname waar 200 ongeveer normaal is).

Ze hebben er verder voor gekozen om een beenmerg transplantatie uit te voeren. Hier voor zijn mijn twee broers en zus de beste donoren. aankomende week krijgen we te horen of er een geschikte donor bij zit. De eerste berichten hierover zijn zeer positief. Dit betekend wel dat ik straks een aantal chemokuren moet hebben en dat ik voor opname naar Utrecht zal moeten, hier is wel een wachttijd van 2 maanden.

Verder wil ik jullie hartelijk bedanken voor alle kaarten, en berichten. Het doet je goed om elke dag zoveel beterschapswensen te krijgen. Ik ga ervoor om zo snel mogelijk weer op de fiets te zitten, en ik hoop om tijdens het WK toch minimaal aan de kant te mogen staan. Ik zal de moed niet laten zakken

Groeten aan iedereen,

Iwan Brink

• bmx_grover

Goed om te horen Iwan, Keep the spirit up!

Nogmaals veel sterkte!

• Twentse Ros

Iwan namens alle crossers, aanhang en ouders heel veel sterkte gewenst de komende tijd.

Kop op we willen je graag een keer op onze nieuwe baan welkom heten.

Groetjes en beterschap namens het hele Twentse Ros uit Hengelo

• corrie en kids

wij weten zeker dat je het redt ga ervoor met mekaar

je bent een sterke persoonlijkheid en volgens ons in het bezit van doorzettingsvermogen

wij wensen jou en zana en je familie veel sterkte in deze onzekere tijd

groetjes corrie en de kids

• RINY VAN NIEUWENHUIZEN

HOI IWAN EN ZANA

we schrokken ons rot toen we van je ziekte hoorden

we lazen het op internet

we hopen dat je snel weer beter bent

en dat we je weer snel op de cross zullen zien

jammer dat je in dalen niet 1e was maar 2e

wij hadden het je van harte gegunt

word maar weer snel beter iwan

dan ben je hopelijk weer snel bij ons aan het starthek

heel veel beterschap

en we houden contact

GROETEN VAN

RINY VAN NIEUWENHUIZEN,EDDY VAN NIEUWENHUIZEN,JAAP VERHOEF,PATRICK VAN MEERVELD

• reinier van oene

beste iwan

ik ben blij dat het weer wat beter met je gaat. het belangrijkste is dat je postief moet blijven.en zou te lezen ben je dat. ik wil je veel sterkte toe wensen. en hoop je gauw weer zien op de banen zien knallen. zet hem op.

• Angelique van Gemert

He Iwan,

Wat erg allemaal voor je. Ik hoorde vorige week wat er allemaal aan de hand is. Ik wil je even graag laten weten dat FCC Apeldoorn en ik je ontzettend veel beterschap wensen.

Ik zou zeggen: blijf positief denken en sterkte

Groeten Angelique

• kobus hereijgers

Iwan,

Ook van mij en Maartje nog veel sterkte toegewenst!

Hartstikke veel beterschap enne…..zorg dat je deze wedstrijd ook wint,

hoe lang hij ook zal duren.

Groeten,

Kobus en Maartje Hereijgers

• jeroen neus

hoi iwan

wij van het bike fun team willen jou en je familie heel veel sterkte toe wensen

en hopen dat we weer gauw samen in de sportklasse kunnen fietsen

groetjes jeroen neus