Hoi allemaal.
Toch een beetje verrast ben ik vandaag thuis gekomen. In het ziekenhuis konden ze eerst niet zo gek veel voor me doen. Ik heb 2 liter bloed bij gekregen in totaal en ik heb 3 zakken met bloedplaatjes gekregen. Hierdoor zijn mijn waarden wel gestegen maar ze zakken wel elke keer. Je gaat hier dan ook echt naar toe leven.
Momenteel heb ik een HB van 6,1 (8,5 is normaal voor een man en ik had eerst 3,3) en zijn mijn neutro's van 0,3 naar 0,72 gestegen. Mijn bloedplaatjes zakken wel elke keer weg dus heb ik vandaag een transfusie daarvoor gehad ik heb er nu ongeveer 50 (11 bij opname waar 200 ongeveer normaal is).
Ze hebben er verder voor gekozen om een beenmerg transplantatie uit te voeren. Hier voor zijn mijn twee broers en zus de beste donoren. aankomende week krijgen we te horen of er een geschikte donor bij zit. De eerste berichten hierover zijn zeer positief. Dit betekend wel dat ik straks een aantal chemokuren moet hebben en dat ik voor opname naar Utrecht zal moeten, hier is wel een wachttijd van 2 maanden.
Verder wil ik jullie hartelijk bedanken voor alle kaarten, en berichten. Het doet je goed om elke dag zoveel beterschapswensen te krijgen. Ik ga ervoor om zo snel mogelijk weer op de fiets te zitten, en ik hoop om tijdens het WK toch minimaal aan de kant te mogen staan. Ik zal de moed niet laten zakken
Groeten aan iedereen,
Iwan Brink