16 inch is eigenlijk het maximaal toelaatbare voor Apeldoorn. Ze gaan hier al heel soepel mee om door 20- en 24 inch ook toe te laten. Maar 26 inch is echt onmogelijk.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsNee Paul, dit klopt niet meer. De Vredestein is nl weg. Afgebroken, maar de baan ligt er nog wel hoor. Luxe he 2 banen!!!!!!!
Maar Tanja als je in Doetinchem komt(weet je al inmiddels wanneer?) dan kunnen we daar ook wel gaan kijken.(jammer he Gerard)
Trouwen is Danny de Bie nog familie van je?
groeten HAns
Ik ging er van uit dat, toen er gerefereerd werd naar 26“, men bedoelde dat de 26” te lang is en mogelijk op een of andere manier (bijvoorbeeld met tandwiel, ketting of zelfs crancks) de baan kapot zouden schuren. Maar dat is puur een kweste van techniek toepassen. En als je met een ATB/MTB op een fietscrossbaan komt, dan weet je dat het niet een kwestie is van ‘gewoon’ fietsen.
Overigens vind ik de redenatie van Amatuer-A volledig uit de lucht gegrepen.
Hij/zij zegt dat 16“ eigenlijk het maximaal toelaatbare is op de baan in Apeldoorn, terwijl in het gemiddelde fietscross circuit 75% van de fietsen 20” is, 20% van de fietsen 24“ en misschien 5% 16”.
Als ze in Apeldoorn al “heel soepel met de regels omgaan om 20” en 24“ toe te laten”, dan begrijp ik niet wat de strategie van Apeldoorn is.
Ze hebben 100-120 leden (wilde gok, ik weet het niet precies). Rijdt 80% daarvan op 16“? Of rijdt 80% daarvan op 20” en vertellen ze alle 80% dat 20" eigenlijk niet geschikt is voor de crossbaan, maar dat ze soepel omgaan met de regels?
Dat moet erg bemoedigend werken voor de nieuwe leden.
MaxDamage schreef:
>
> Natuurlijk joh, gewoon serieus reageren op dat bericht van
> amateur-A. Het sarcasme droop er vanaf.
ik vond 't wel meevallen… het afdruipen.
maar goed, in doetinchem trainen op dinsdag en donderdagavonden. Zijn er nog wat meer centraal gelegen banen die ook in de weekeinden of evt woensdag(middag) trainingssessies toestaan voor mtb's?
@ Hans zweverink, ik had graag nog komen trainen, vandaag op doetinchem, maar ik was zelf fietsles aan het geven in Nijmegen, dus daarmee dus de laatste zondag van het seizoen gemist??
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?