Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

knwu stuurbordnummers 2004

• Arriën Grevink

Kijk ook eens op www.bmxwest.nl onder licenties, daar staan ook alle bordnummers op, die tot nu toe bekend zijn.

Je moet wel even je licentienummers intikken, maar dan heb je ook meteen je bordgegevens, met kleur en al.

De webmaster van bmxwest, Bert v.d. Burg, heeft weer puik werk afgeleverd.

Aanvullingen met nieuwe bordnummers (bijv. C-licenties na 1 maart) volgen geregeld via updates.

• bmxer

ene ik dacht dat we vanaf vorig jaar alleen nog nummers met 2 cijfers hadden nu zijn ze al wwer met drie.

• Jake

Lekker nummer 163!!! En ik heb zelfs ergen een 700 nummer voorbij zien komen.

Ze zijn echt niet wijs daar in Woerden. Ze snappen het na al die jaren nog niet. We hebben toch gewoon aparte klasse en dus kun je gewoon vanaf nummer 1 beginnen te nummer. Bij elke klasse weer.

Nou had ik in mijn eerste licentie jaar wel # 2441. Dat was natuurlijk wel stoer want toen waren er gewoon giga veel licentie houders, maar zeg nou eerlijk…….

En ga me ajb niet vertellen dat dat allemaal te maken heeft met de integratie van de licenties. Ik wil helemaal geen andere fiets rijden dus geef mij mijn behaalde nummer van vorig jaar gewoon maar!

massel…

• Bo Kleinhesselink, bobo

zelfs een wereldkampioen krijgt geen #1

• lieke klaus

maar internationaal tog wel gewoon W1 als je wereldkampioen bent?

• Paul Sloesen

He Jake, ik had 2772 toen ik begon, dus ik win!!

En Remon–> 1 plekje te laag geeindigd. De top 8 heeft wel het bijpassende nummer, alleen hebben de Denen meegeteld (dus Joost 2, Rob 3, Arno 4, enz…)

Ik heb gehoord dat de reden om dit zo te doen is dat er dan (bijna) niemand met hetzelfde nummer rijdt. Wat een onzin. Alsof het wat uitmaakt dat ik hetzelfde nummer heb als iemand van 13 jaar. En gaf dat bij AK's problemen??? In Zuid plakte men er gewoon bij iemand een X of zo voor (wat ik trouwens stelselmatig geweigerd heb vorig jaar).

En gelukkig denkt men ook aan de jury. Deze ziet nu 3 rijders met 2-3 cijfers op het bord op de finish af stormen. Dat maakt het inderdaad veel makkelijker dan afgelopen seizoen toen zo ongeveer iedereen 1 of 2 cijfers had.

Ik weet niet of dit iets te maken heeft met het integrale licentiesysteem (dus met alle andere wielerdisciplines), maar kan me dat niet voorstellen.

Zou een der heren rijdersvertegenwoordigers dit misschien kunnen achterhalen. En ik neem aan dat iedereen weer terug wil naar het oude systeem.

En wie is mijn grote fan Amateur A????

De groeten, Paul Sloesen