Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

BMXen

• janie van de Pas

Ik schrijf een artikel over een aantal evrschillende sports deze zomer

één er van is BMXén, ik wet wat het is maar ik doe het zelf niet. Daarom wil ik van jullie weten waarom BMXen zo cool is? (graag je naam+leeftijd vermelde)

• lieke klaus

BMXen is gewoon gaaf… want… het is gewoon gaaf!! haha… ik vind het wel een kick als ik zoon hoge of verre bult spring ofzo.. en dan kan k weer mn grense verlegge.. en dan … jah… val je … en daar word je weer hard van..! haha.. en … jah.. tis gewoon stoer..!!!

lieke klaus 14jaar

• hans zweverink

ik weet niet hoe oud jij bent janie en waar je vandaan komt, maar ga eens kijken op een trainingsavond of misschien wel een wedstrijd dag. Dan krijg je ook beter een indruk van de sport en kun je de mensen meteen vragen wat hun kik er van is.

Want bmxen is een sport waar alle factoren inzitten die bij sport horen.

Afgelopen zondag waren er in Doetinchem ook weer mensen die (zelf topsporters geweest) de ogen eruit vielen wat een boeiend spelletje het toch eigenlijk wel niet is

groeten HAns Zweverink

• janie

Ik ben 18 jaar en kom uit Tilburg. Ik ken de sport, ik heb een aantal vrienden die het beoefenen maar die kan ik de komende tijd niet meer spreken. En ik heb een deadline te behalen :)

• hans zweverink

Zeker de Jezus en Heems, nou die kunnen je alles over de sport vertellen hoor een boekwerk vol.

• Arjan G

BMX´en is gaaf omdat: Het gewoon een vreselijke kick geeft. De snelheid, de adrenaline als je met z´n achten op een bult af komt denderen. Of als je elleboog aan elleboog een bocht “railt”. Het springen, de spanning voor de start, het even alles vergeten en je gewoon focussen..

Arjan Grooters 21 jaar

• Hans van Wijk

Het is ontzettend cool met 8 man van zo'n startheuvel te gaan en dan onderweg gezellig een kletsje te maken.En dan natuurlijk die enorme kick om aan het eind van die baan weer heelhuids (soms) over die streep te gaan.

Met andere woorden, je ziet dat ik me in het weekend wel amuseer

Hans van Wijk 54 jaar

• kenneth

ondanks de blessures die ik heb opgelopen in de loop van de tijd

ben begonnen toen ik 4 was in de loop van de tijd gescheurde mild kneusingen breuken en kapsel schouder kapot

kan ik niet stoppen de kick van de snelheid het samen sporten het springen enz

ik ben blij dat ik dit seizoen toch weer aan het starthek kan staan het is een verslaving

kunnen we het artikel ergens lezen straks?

kenneth pinkster 15 jaar

• janie

Ik heb al een quote (die van arjan)

allemaal bedankt

• Jezus

He' hans.

Wil je mij er buiten laten aub.