Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

vervoer naar Tiel

• ellen bollansée

Beste mensen

ik las op het forum dat er al druk uitgekeken wordt naar de eerste wedstrijd in Tiel. Aangezien ik in Amsterdam studeer , vroeg ik me af of er iemand uit de buurt van Amsterdam (of verder weg richting Noord) naar die wedstrijd gaat en eventueel nog een plaatsje over heeft in de auto…Ik ga daar zondag ook fietsen en moet anders met de trein SUPER vroeg vertrekken.

Groetjes , ellen

• Paul Sloesen

He Ellen,

Even wat anders: ik had een maand geleden een poging gedaan om jouw boek te bestellen per mail. Is denk ik mislukt. Heb je nog exemplaren over? Zo ja, dan wil ik er bij deze wel 1 kopen.

En succes met het vinden van een lift…

De groeten,. Paul Sloesen

• ellen bollansée

hallo Paul

Ik heb nog boeken, breng ze zondag mee naar Tiel, tenminste als ik er geraak!!

tot zondag

Ellen

• mulders

heeey ellen hou er ook maar 1 voor mij apart dan alleen ik kom niet naar tiel.

maar we zien elkaar wel ergens anders.

gr eric.

• damon huijink

Hallo Ellen,

het verbaast me te horen dat je in Amsterdam studeert. Zijn Martijn en ik gelukkig niet meer de enige racers tussen al het freestyle gespuis in onze fraaie hoofdstad!!!

Groet, Damon.