Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

starten met fietscross

• Jan

Hallo allemaal, ik wil weer met fietscrossen starten (heb het in de jaren 80 ook beoefend).

Nu wil ik gaan meedoen in de cruiser klasse, en vraag me af welk merk ik het beste kan aanschaffen (vroeger Hutch-Gt-Redline-Kuwahara).

Wat raden jullie aan te doen?

-Een complete bike kopen.

-Een custom bike opbouwen.

Welke winkel in Nederland heeft tegenwoordig nog een ruime keuze cruisers staan, of een assortiment frames en overige onderdelen?

• Alexander

Hoi jan,

Ik zou eens bij de wedstrijden gaan kijken daar staan meestal wel een paar tweedehandjes te koop.

Hutch is niet meer, Kuwahara bestaat nog wel geloof ik maar zie je nergens, Redline bestaat nog en GT is herboren na een faillisement en is nu onderdeel van Schwinn.

Het meeste zie je One in Nederland. Let er in ieder geval op dat een je een driedelig cranckstel koopt.

• Hans van Wijk

Probeer het ook eens bij Willie Meijer van MEYBO in Boekel.

0492-329010

Naast zijn eigenmerk Meybo heeft Willie ook Haro,GT en nog wat merken

Hans

• bmx_grover

Ik weet niet waar je weg komt, maar in Twello, zit ook een fietsenmaker, heeft oa. gt, sunn, haro, B1 staan. En ik weet dat je hier soms een leuke korting kunt krijgen…

• liesbeth vd jagt

hallo jan, als jer in de buurt van rotterdam woont, dan heb ik nog wel een leuke cruiser te koop staan, groetjes liesbeth