Check out www.bicyclemotocross.tk voor nieuwe pics van de baan in haaksbergen
gr bami
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsBert heeft het juiste adres al gegeven. Op het eerste stuk en het derde stuk na dat vorig jaar al veranderd was is alles op zijn kop gezet. Na de tweede bult ligt nu een grote kombocht. Gevolgd door een niet te beschrijven bult. De tweede bocht is eveneens een kom geworden. Het tweede stuk begint met een opstap dan een dubbele en een 8-9 meter dubbele. De 180 graden bocht naar het 3e stuk is gelijk gebleven evenals het derde stuk. In de laatste bocht ligt nu een tafel die naar binnen smaller wordt. Dan een enkele, opstap, dubbele, omgekeerde opstap en een enkele. Laatste stuk is erg technisch doordat het een oneven aantal bulten is.
Heb het zelf nog niet gereden toen het hard was maar de laatste dubbele op het 2e stuk zal voor mij lastig worden…
Mister Doetinchem,
In jullie baan zit absoluut geen snelheid, wat de sport mooi maakt. Kijk ik ga me niet verlagen tot het afzeiken van mensen en andere bmx banen.
Maar er zijn een x aantal mensen die doetinchem tips hebben gegeven hoe ze de baan positief kunnen aanpassen, maar doetinchem denkt dat zei de perfecte baan hebben. Verkeerde arrogantie volgens mij
Your turn
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?