Snelheid moet je zelf maken, dat zit er niet in.
Wij zijn een club die rijders betrekt in het ontwerp van een baan.
Er zijn met het oogpunt op de toekomst van de locatie van de baan enkele gegevens (beginpunten) neer gelegd door het bestuur. Hier moesten de rijders rekening mee houden. Ook hebben er enkele rijder niet gereageerd op onze uitnodiging wat op zich ook jammer is.
Na enkele wedstrijdjes gereden te hebben zijn er nu ook weer op aanwijzing van enkele rijders aanpassingen gedaan, dus zoals je ziet staan we open voor positieve kritiek.
Kijk dat we arrogant overkomen dat is een belevenis hoe je die zelf ervaart, maar we blazen af en toe wel eens hoog van de toren, dit om uiteraard mede vereniging/clubs waker en scherp te houden dat men niet moet inslapen en met de ontwikkeling moet mee gaan. En als ik om me heen kijk dan is dat aardig gelukt.
Maar ook om de gemeente scherp te houden en dat we niet met een kinderspelletje bezig zijn worden er wel eens grote verhalen in de kranten geschreven.
Maar Joost neem van mijn aan wij zijn een club die het voor de rijders en de sport doen en ik denk dat we dat de laatste jaren wel hebben laten zien.
Dus als je ideen, problemen, wensen met bv de snelheid, (en naar mijn mening kun je aardig hard op het eerste stuk) laat het weten, speel open kaart tegenover het bestuur, maar ga geen hetse, complot vormen of hoe je het wil noemen, tegen een club maar steun ze
nu mag jij weer