Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

puinhoop in Schijndel

• bmx-er

Ik ben vandaag in Schijndel geweest, en wat vorige berichten gelezen te hebben willen zij een E.K. organiseren. Er was vandaag maar een ding goed en dat was de baan, in de organisatie ging er alles verkeerd wat er maar verkeerd kan gaan, hier moet men nog veel leren.

• Webmaster bicyclemotocross.tk

het hek toch ook hoorde ik?bmx-er schreef:

>

> Ik ben vandaag in Schijndel geweest, en wat vorige berichten

> gelezen te hebben willen zij een E.K. organiseren. Er was

> vandaag maar een ding goed en dat was de baan, in de

> organisatie ging er alles verkeerd wat er maar verkeerd kan

> gaan, hier moet men nog veel leren.

• Supporter

Het starthek was afgelopen donderdag al defect. En vervolgens pas op zondagochtend proberen te repareren. Ook met de manches zat het flink fout. Door verkeerde lijsten en onvoldoende oplettenheid van de oragnisatie zijn er rijders bij die de eerste manche niet hebben kunnen rijden. Als troost kregen ze 1 punt. Leuk voor deze kinderen.Webmaster bicyclemotocross.tk schreef:

>

> het hek toch ook hoorde ik?bmx-er schreef:

> >

> > Ik ben vandaag in Schijndel geweest, en wat vorige berichten

> > gelezen te hebben willen zij een E.K. organiseren. Er was

> > vandaag maar een ding goed en dat was de baan, in de

> > organisatie ging er alles verkeerd wat er maar verkeerd kan

> > gaan, hier moet men nog veel leren.

• jeroen peters

Geukkig was er dit keer geen prijsuitreiking om op te wachten :D

• RINY VAN NIEUWENHUIZEN

MAARJA DE BAAN LAG ER MOOI BIJ ALLEEN HET HEK WAS KLOTE

NET ALS VROEGER HE MET DE HANDSTART ZONDER STOPLICHT

HET WAS WEL EVEN WENNEN

• Hans van Wijk

Oke , natuurlijk kunnen we met z'n allen weer eens lekker schelden op een vereniging, maar wat leren we ervan.

Punt 1 : De BAAN IS (ZEER GOED) en sommigen zeggen perfect.

Punt 2: Het starthek is (niet goed) KLOTE

"Dit is natuurlijk altijd een moeilijk onderwerp. Er zijn bepaalde momenten dat het noodlot toeslaat en dan kun je verder niets meer. Ook hier hebben de mensen van Schijndel hun uiterste best gedaan maar technische problemen zijn niet altijd eenvoudig!!!

Mijn antwoord is; Don't judge too hard (Can you do better!!!!!!!!!!!!)

Punt 3: De lijsten voor de finale werden opgehangen net voor een gigantische regenbui. Er was dus niets meer van te lezen want de lijsten hingen recht in de wind, zonder enige overkapping.

Hoe kunnen we dit soort wedstrijden nog meer verbeteren in plaats van te schelden op een “schijnbare” puinhoop.

Hans

• Ronald Kooreman

Dit als tip voor de wedstrijdlijsten,

als het regent dan kan je de wedstrijdlijsten in van die doorzichtige mappen op hangen, daarin blijven ze wel droog.

Dan wel met de opening naar beneden hangen want andres loopt het water er nog in.

Sterkte er mee