Je hebt helemaal gelijk Arjan en dat durf ik ook wel. Mijn naam is Lucien Van Os,
trainer van Schijndel.Maar durven de anderen ook hun naam vrij te geven.Ik was niet van plan om nog te reageren op de aantijgingen van sommige criticus omdat er veel van wat door hun beweerd word onzin is. Er komen regelmatig rijders van buitenaf bij ons trainen en ik weet zeker dat zij kunnen beamen dat bij ons eenieder gelijk is.
Opmerkingen als dat men het in Schijndel het allemaal meent te weten en niet naar “hen”wil luisteren zodat het weer een “gezonde”kampioenenfabriek wordt raakt natuurlijk kant noch wal, als je nu eens met al je wijsheden naar je eigen vereniging zou gaan om daar “het woord”te verkondigen zullen ze je misschien wel eeuwig dankbaar zijn .
Nochmaals wij weten niet alles en kunnen alle hulp gebruiken maar dit soort BMX-jehova's hoeven wij niet aan de deur.bedankt.
Voor wat betreft de opmerkingen van de zogenaamde bm(niks)-er op de kwaliteit van de training ,als je ons voorbij rijdt en dus niet bij ons traint snap ik niet waar jij je kommentaar vandaan haalt, of is dat ook van horen zeggen?
Misschien dat je het eens moet komen proberen?
Verder hoop ik dat eenieder zijn of haar mening gewoon onder zijn eigen naam geeft zodat wij er een gezonde discussie over kunnen voeren zoals het hoort en bedien je niet van sneaky naamloze uittingen want daar zit niemand op te wachten.
Sportiviteit op en naast de baan ook op dit forum is wel net zo netjes.
met sportieve groeten,
Lucien.