Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

puinhoop in Schijndel

• Arjan G

Bmx´ers, dienbladen, supporters, omstanders, vaders!!!!!! Gek dat Hans de enige met een naam is die een mening heeft over Schijndel!!! Ok en Paul…

Kom op zeg als je het zo belangrijk vindt om iets te zeggen durf er dan je naam bij te zetten!!

Groeten Arjan Grooters

• omstander

Je hebt helemaal gelijk Arjan en dat durf ik ook wel. Mijn naam is Lucien Van Os,

trainer van Schijndel.Maar durven de anderen ook hun naam vrij te geven.Ik was niet van plan om nog te reageren op de aantijgingen van sommige criticus omdat er veel van wat door hun beweerd word onzin is. Er komen regelmatig rijders van buitenaf bij ons trainen en ik weet zeker dat zij kunnen beamen dat bij ons eenieder gelijk is.

Opmerkingen als dat men het in Schijndel het allemaal meent te weten en niet naar “hen”wil luisteren zodat het weer een “gezonde”kampioenenfabriek wordt raakt natuurlijk kant noch wal, als je nu eens met al je wijsheden naar je eigen vereniging zou gaan om daar “het woord”te verkondigen zullen ze je misschien wel eeuwig dankbaar zijn .

Nochmaals wij weten niet alles en kunnen alle hulp gebruiken maar dit soort BMX-jehova's hoeven wij niet aan de deur.bedankt.

Voor wat betreft de opmerkingen van de zogenaamde bm(niks)-er op de kwaliteit van de training ,als je ons voorbij rijdt en dus niet bij ons traint snap ik niet waar jij je kommentaar vandaan haalt, of is dat ook van horen zeggen?

Misschien dat je het eens moet komen proberen?

Verder hoop ik dat eenieder zijn of haar mening gewoon onder zijn eigen naam geeft zodat wij er een gezonde discussie over kunnen voeren zoals het hoort en bedien je niet van sneaky naamloze uittingen want daar zit niemand op te wachten.

Sportiviteit op en naast de baan ook op dit forum is wel net zo netjes.

met sportieve groeten,

Lucien.

• Bmx-er

Omstander,

De opmerkingen die er worden gemaakt van dat ze bij jullie alles al weten en niets meer te leren is, zijn uitspraken van het bestuur van Schijndel.Dat er eerst met een grote groep werd getraind en nu met een klein groepje, mag jij zelf even over denken wat hier de oorzaak van is. En een gezonde discussie voeren in Schijndel is al medere malen door vele mensen geprobeerd, maar als je alleen maar je eigen regels toepast is dit onmogelijk.

Gegroet een bmx-er

• lucien

naamloze bmx-er

Dus toch oud zeer,nu begrijp ik ook je drijfveer om als het even kan schijndel door het slijk te halen.

Het is ook niet leuk om als vertrokken lid (lees geroyeerd)te moeten toezien dat een club zonder jou door gaat met zijn activiteiten.

Het is natuurlijk zo dat er een groep leden is geweest die voor verandering hebben gepleit echter hebben zij dit op een wel zeer asociale manier willen doen, namelijk zoals jij wel weet via vergaderingen thuis i.p.v. een open vergadering waarbij je al geregeld had dat het voltallige bestuur werdt vervangen door mensen uit je eigen omgeving, iets wat op een staatsgreep lijkt en niet op democratie.

uiteraard kon men als men meewerkte nog wel een passend afscheid krijgen,de arrogantie ten top natuurlijk.

Nu is het zo dat deze mensen er in het bijzijn van een onpartijdige derde op geheel regelementaire wijze zijn uitgestemd door de overige leden dus niet door een enkeling.

Rest mij nog maar een ding ten afscheid, get a life en ga lekker fietsen!

P.s. wel jammer dat je dit soort dingen via dit forum moet doen, kan ook anders.

• Bmx-er

Omstander,

Met jouw antwoord maak je duidelijk hoe het in Schijndel werkt, weten niet precies hoe of wat en roepen maar wat.Als asocial en arrogantie bij jullie wat minder op de voor grond was, dan was er misschien een andere mogelijkheid geweest om te diskussieren, maar helaas.

Gegroet de Naamloze bmx-er

• niels

BMX-er jij bent—> ZIELIG

ga je vrienden lastig vallen al heb je tog niets te doen of zoek een andere sport waar je het wel na je “ZIN ”hebt!!

Niels

• Bmx-er

Thanks niels, hier kan ik teminste wat mee.

• lucien

???????????? ik weet het niet meer .

Bedankt.ik ga me direct wenden tot stichting korrelatie!

bel jij dan ff met de kindertelefoon!

• Bmx-er

Omstander,

Bedankt voor de discussie, veel succes in de toekomst.

Gegroet de naamloze bmx-er.